Un pruduzzu da creme cù l'acqua furiosa

Sò in casu, l'ungeneru da credenze cù l'acqua furiosa deve esse in ogni dispunibule medica. Ogni omu pò piglià una ferite. È per prevene i so cunseguenzi negattivi, i primi aiuti ùn devenu micca solu rapidamente, ma rapidamente veloci.

Ungini effittive da i cattivi cù acqua di ebberu

Hè impurtante chì ricurdà chì ungini, mascare, cumpressi è altre rimedii ùn anu micca mai applicà à l'area rimessa di a pelle immediatament dopu a ferite. Per principià, l'epiderme deve esse pulita di a ropa - se necessariu - è fresca. Influenza di a temperatura minimu annantu à u tissutu efficau devia esse almenu una mitadore è ora solu applica l'ungghjunate dopu a creme cù l'acqua furiu.

  1. Excelente filu - Panthenol . Hè dispunibule in parechji formi: inguiette, spruzzi, tablette, troches, solution, lotion. A droga tenevuli inchori, minimizza a soreness, restaurate tessuti danucati, prumove a cassa tempore. Apply this pomace by burns with water boiling directly to the injury twice - four times a day. Dopu l'applicazione, a ferita ùn deve micca esse coperta cù vende.
  2. Ungugliatu bonu di crematori cù acqua furiosa - Levomekol. Hè pruduttu nantu à una basa idrofila è pò esse dissolute in acqua. U ripugnu sguassà a maiò parte di i sintomi cunfronti di traumatisu è in parallelu hà un effettu antibacterial.
  3. Solkoseril è Rescuer sò medicini freschi è efficais. Cusì, sò spessu cunsigliati ancu per i vittimi picculi.

Ovinu da crematori cù acqua furiosa - rimedii tradiziunali

Comu primu aiutu, ùn hè micca indispensabile di usà. Ma poi per a curazione tempiola di i ricetti di a ferita pupulari hè ghjustu:

  1. Aceite de girasole toscatu da a cera d'ave hè una maraviglia di medicina. A mistura hè una pocura è appiicata à a gasa, è poi - à a pelle in forma di cumpressa.
  2. Truvatu l'ovu d'ova fridda, cun u burru.
  3. Scurtu fora di patate prima.