Un ossuary in a Repubblica Ceca

Per a maiò parte di a ghjente, l'osse di l'omu sò sensu u simbulu di a passione di l'esità terrestra. Hè sta idea chì hè conduzzione in a dicurazione interni di u Barnes - una iglesia fatta di ossa in a Repubblica Ceca.

A chjesa più inusual è mistica Kostnitsa hè in a cità di Kutna Hora in a Repubblica Ceca, situata à 70 chilometri da Praga . A parola "kostnice" sona ancu parechji simili à i "ossi" russi, è in a lingua ceca ani una capella, chì hè a magazzina di rutti umani.

Histoire du oprichnitsa ceca

In u 13u seculu, u cecciu Re Otakar II mandò Abbad Jindřich à Palestina. U sacrificadore di u so ritornu ritruvò a terra à u Calanariu - u situ di a crucifixion de Ghjesù Cristu, è sparnucciatu nantu à a tarra chì fù fundatu u cimiteru. Non solu i cecchi volianu esse enterriti ccà, ma dinò l'individhii titulu di l'Allemagne, Belgique è Pulonia.

U cimiteru diventenu particularmente populari durante a pesta di epidemie. In u 1400 una catedrale gita era ricustruita, in quale hà fattu u burialu secundariu: l'ossi antichi furmati, è i novi tombi eranu in u so postu. L'antropòloguli credi chì i ristretti di almenu 40 000 persone si sò inturniatu in u situ di u mondu di u mondu Sedlec in a Repubblica Ceca.

À u principiu di u 16u seculu un servitore di cultu omicidiu, semitiru, cuminciò à blasphemà l'osculi è scultènziu alta di e piramidi. Dopu à a so morte, hè statu decisu di abbandunà sei strutture di u mondu cunfinatu, ma a cappella fù chjusu per un pezzu. Doppu chì a famigghia principale di i Schwarzenbergs diventenu u patrone di e terre monasticu locale à a fine di u XVIII sèculu, u carverti Frantisek Rint hè stata cumissione per l'usu di quarchi modu un munzeddu di ossi. U maestru hà fattu una decisione inghitzau: hà blanchizatu tutti i boni di novu è i utilizate à decorate l'internu.

L'internu di a ghjesgia Kostnitsa in a Repubblica Ceca

A Chiesa di l'ossi umani ùn hà micca cambiatu per più di 200 anni. Fora, l'estructura pari bastante cumuna: u culore grisgiu gode hè circundatu di numerosi munumenti di petra.

Ma tutti intruti intr'e abrace sacri debbuli è reverenza religiosa. E questu ùn hè micca surprisante! Dopu tuttu, in ogni scuitu ci sò enormi piramidi di ossi, in cima di ognuna culu ci hè una corona.

Una impressione induve un chandelier di u lattice giant suspended from jaws human. In u centru di u hallenu prende un grandi chandelier d'apertura fatta di un cumplottu settimane di sculemi umani.

Gerfluni, darnitsy, diversi ornamenti petite - tutti sò sti piezzii di scheletri. U piccu di l'abilità di Rint hè l'armata di a famiglia di u Schwarzenberg, chì hà una struttura assulitica simmetrica. Hè fattu, cum'è l'elementi di a cappella, da l'ossevuli umani.

Excursii in a ghjesgia Kostnitsa

I visitatori potenti à stu monumentu terribili è majestu chì hè religiosu è storicu si interessa à sapè cumu fà vicinu à u Kostnitsa in Kutná Hora? Un viaghju di Praga à una iglesia pocica accupa solu una ora. I busi di sightsee run from Prague's Hlavni Nadrazi station, situatu à 8, New Town, Praga 2, nantu à a stessa stagione di u metro è di u ramu russu. Hours in apertura. U stazzili in Kutna Hora devenu da a staghjunalità: nuvembre - ferraghju da 9h00. finu à 16:00, di marzu è uttrovi - da 9h00. finu à 17h00, d'aprili à settimana - da 8h00. prima di 18:00. Nantu à u Natale Catòlicu è in Nuvembre, u Turistu d'Ascension ùn accetta micca.

Ci hè deve aghjunghje chì in Kutná Hora pudete visità a mo mine, in u quale era minatu. un museu di preziosu metal «Hradek»; A Cattidrali Gòtica tarda di Santa Barbara, chì hè a siconda più grande in a Repubblica Ceca. A parti storica di a cità ceca hè incluita a lista di u Patrimoniu World UNESCO.