U cunsumismu è a so impurtanza per u mercatu

U cunsumu significa u muvimentu di u publicu è l'statu per u sustegnu i dritti è l'opportunità di i cunsumatori in relazioni cù pruduttori di pruduttori, fornituri. U cuncettu appeared in a fini di l'anni 1960, cambiau un altru cuncettu - "supranità di cunsumu". Eccu un tipu di transizione di l'ecunumia di i pruduttori à l'ecunumia di i cunsumatori.

Chì ghjè u cunsumismu?

U cunsumismu hè un muvimentu in una sucità chì hà scegnu à prutezzione, espansione i diritti di i cunsumatori. Stu muvimentu hè chjamatu cunsumismu. U cunsumadore hè un allughjatu impurtante in u sistema di relazioni economichi è di u mercatu. Intra u fabricatore di i bè, u so compruntori sò sempre chì ci eranu in disaccordu, l'statu hà pruvatu à regulà ne per lege.

Filusufìa di u cunsumismu

In a filusufìa, a nozione di u cunsumismu hè contru à a creazione com'è cuncettu di vita. Per esempiu, u cunsumadore hè di travaglià per cunsumine, è u creatore hè u travagliu per u benefiziu di l'umanità, per a fine d' autore realizazione , a satisfaczione di l'ambizioni creativa. Ancu u pruduttori cunsuma ancu in u prucessu di a so vita, u cunsumu ùn hè micca u so goal, una divinità.

In u mondu mudernu, parechji prucessi anu sviluppatu:

Se prima una persona hà intesu cum'è "Sò i mo principiu", issa pensa à l'altru "Sò i mo cosa". Per i cunsumatori, ci hè una sedienta di parechje cose senza necessità, u desideriu di acquistà merchenzie di marche famosi. Quandu crea un ogettu di luxe, knickknacks per a pruduzzione, assai prudutti sò necessari, cusì necessariu per creà cose necessarisi. In u risultatu, l'industria chì pruduce l'uggetti per a vita sperma una perdita.

U cunsumismu in marketing

U cunsumismu hè un muvimentu di i citadini cù u scopu di expandà i diritti di i cunsumatori, assicurendu a qualità di merchenzie. U successu dipende direttamente nantu à quantu u pruduttu, publicità, serviziu cumpletu i bisogni di u compru. U cunsumismu è a so impurtanza per a marketing affaccà un rolu impurtante. Solu solu se u fabricatore hà aprende à cumprende ciò chì hè necessariu per u cunsumu, chì sò e so realità reale, hà bisognu, u rivene di l'ae cumpagnia anu da sviluppà:

  1. U successu di qualsiasi affari dependerà di u cunsumadore, se vole di cumprà una compra, pagà per questu.
  2. L'impresa deve bisognu di i bisogni di i clienti prima prima di a pruduzzione.
  3. Hè necessariu di monitorà constantemente, analizà e bisogni di i clienti.

U cunsumismu è di l'ecumenismu

Perchè à parechje persone, l'attività hè cunsiderata cum'è a causa di i disastri ecunomichi è suciali, duie tendenzi emergenu in a sucità: u cunsumismu è l'ecumenismu, chì anu destinatu à migliurà u statutu di l'ambiente. In risposta à l'ecumenismu, l'imprese anu sviluppatu produttu eccezziunale eccettu à l'impiegazione di l'impiegazione autonomi. In una sucità, ci era quella direzione, cum'è konsyumerizatsija, diretta annantu à l'intruduzioni di cunsumatori dispositi (tablets, smart phones) in u sistema elettronicu di l'affari.

In autri vocabuli, a cunsumizazione hè un prucessu chì permette à i so cumpagnie di utilizà i pruduttori di u cunsumadore per fà i cumerci di affari. A causa di st'omu, l'assicurati anu u dirittu di sceglie l'indipendente, induve, cumu è cù quale pruduttori si cumportanu un travagliu. Questu hè piazzatu, aumenta a productività di pipa è salviata u tempu .

U cunsumismu - i prufessiunati

L'esse vantaghji di u cunsumismu pò esse distinatu:

U cunsumismu è u marketing sò inseparatu. Ma stu muvimentu hè capaci di rializà solu in una sucità induve a ghjente si interessa da ciò ch'elli si cumprà è anu da vede à a prutezzione di i prudutti di qualità. Se l'impurtanza di u cunsumismu in u mondu mudernu aumenta, sta direzione pò spulca mercurie di bassa qualità da u mercatu è i so pruduttori.