U corpu straneru in u nasu

Un otoluloggicu hè spessu trattatu cù un prublema di oggetti stati in i passageri o sinus nasali. In solitu l'età di i sappressaggi ùn sia più di 7-8 anni, raramenti un corpu straneru in u nasu si trova in adulti. Qualunque sia a causa di a patologija, hè impurtante retrievà l'ughjettu immediatamente, postu chì a so sughjornu in a cavità nasale pò causà gravi consegni, cumpresa a inflamazioni di u tessulu di l'ossu (osteomielitis).

Sensazioni è sintomi di a presenza di un corpu straneru in u nasu

I signalli clini di a patogna scritta varienu sicondu a prufundità di a lucazione di l'ughjettu, u tempu di a so sughjornu in a cavità nasali, è dinò a natura di u corpu straneru.

In regula, l'unica manifestazioni di questu problema hè una obstruczione unilata di respirazione nasali. Inoltre, frà e reazzione primaria à a prisenza d'objecti straneri in a cavità, starnutendu , lacrimazione, acqua di u nostru hè nutatu.

Se u corpu straneru hà intruduttu in u nasu longu, i seguenti simprici sunnu osservati:

In situ situ unni l'attuali sò stati fatti da u paci di rinfurillà l'ughjettu indipindentamente, pò esse pruduzzione abundante, l'avance di un corpu straneru in più sizzioni profonda di i pecchii, anche in u seòfuru è i mancanti respiratorii.

U trattamentu in a presenza di corpu straneri in u nasu

A medizzioni adattati per sguassà l'ughjettu di a cavità nasali pò esse realizatu solu da un otolulologu.

A manera più faciule d'ottene un corpu straneru, si hè chjucu, hè di geganti a sista vasocitritora è sopra u nasu.

In i casu severu, una operazione hè necessaria per sguassà un corpu straneru in u sininu di u nasu. Sutta un anesteticu lucali, un cincu ottusu hè inseritu sottu u ghjocu è avanzatu longu à u fondu di a cavità nasali. Ccucchii non cilctii pò esse acquistati cù pinzeri o forcesi.