Terciopelo manicure

A manicure hè una di questi archi induve una donna pò vultà, dà valdi à a so imaginazione. Ci hè parechje tecniche diverse è opzioni per decorare unghie. Di e novità in questa zona, velvete, a stessa cachemire, manicure di pelle hè diventatu più populari últimamente.

Vulturi cusì una manicura hè chjamata perchè u preti di unghji veramenti s'assumiglia velvete in particulare u picculu partitu di cuttuni, là, acrilite o altre materiale.

Cumu faci un manicure di terbittu?

In fatti, hè abbastante faciule una manicura cun un capelli di velu. Questu hà bisognu di u vernice è a bandata di culore - u materiale per u revestimentu. U banditu hè un pezzu di lana, u cuttuni, viscose è altre materiali. Pò esse di tutte e cose di culori è diferenani in a talla di e particelli, a so larga è l'larghezza, chì face possibili ottene una tessitura differenti di u revestimentu.

In i salons, una manicura hè fatta cun l'aiutu di un apparatu speciali, un flocker, chì polarizeghja i particuli è li mette sulamente à a superficie. Utilizà un usteru prufessiunale permette per accurtà l'appiegazione di manicura di velvete è fate a tene di u coperchio è ancu di più. Ma se vulete, u manicu di vellumu pò esse fatta in casa, in particulare certi fabbricanti anu da principiu di pruduce gruppi spéciale, chì generalmente include vernice, pècure è un pappellettu per sguassà l'excés de material.

Terciopelo manicure a casa

Per fà una manicurata di pelle necessite un vernice (culore o incoloro, à u vostru discrettu), una banda, un pile è una pileta (pane, pianu). L'ultimu puntu ùn hè micca mandatu, ma aiuta à evità di limpieza particulare cun l'eliminazione di picculi particeddi.

Unghji deve esse preparatu da unglighjenu è sguassate di i so rossi di u vernice. Puderete pudete prucede direttamente per creà una manicure.

Step 1 . Applienti à i unghji u vernici scelta in una sola capa è esperanu finu à chì si s'assicira completamente. Se présentate è ùn permettenu micca siccà u primu saffu, poi a manicura pò "sciddicarru" è questu fieru.

Step 2 . Dopu chì u vernice si hè asciucatu, cura cù prestu a secunna giacca. Ùn aghju micca cusì à l'asseccu di a seconda capa, siddu possa difetti uniformi, mette un raccordaghju nantu à a cima. Trà u settore chì hè dispunibule attualmente, ci sò furnisce cunfinali specchiali cù raconde, chì li permettenu di scuzzulate un ughjettu direttamente da u cuntinuu. Sì a banda hè stata cumprata in un putu o un casu, prima di applicà a manicuranza duvete sperà a quantità necessaria di materiale è moltendu cusì chì ùn anu mancu. Applica un raghje nant'à u casu in questu casu hè megliu cù u so dettu, cù pezzi boniati, per ciò chì si spreads equivale nantu à a chjave.

Step 3 . Aduprate un pezzu cù una testa fatta per sguassà i riti da a pelle.

Ci hè di stà à 10-15 minuti, finu à chì u vernice hè in secu sanu, è a manicure hè prestu.

Tinta velvete

Per quelli chì ùn vulete micca messu per u pezzu di u repertoriu di ungii, ci hè una alternativa - vernice cù un effettu di velvete. Questu hè un tipu di vernice, crea un matte, piacevule à u toccu . Di sicuru, u vernice ùn hà micca datu un effettu voluminatu, cum'è una manicura di terbittu, ma pare mancu discrettu è elegante è per quessa adquire una popularizazione creativa, sopra à l'impiegati di uffizii seria, mistressi di l'affari è altre donna chì u labellu necessa un code di vestitu.

Apply velvet nail polish exactly the same like any other: on clean, pre-treated nails in two layer. I più populari di u vernice francese per ugljena cù i clienti di terre di velvete sò brands Dance Legend, Orly, Zoya.