Stylinga Brooklyn Beckham "pruvatu" cose da a cullizzioni di u so famosu paese

David Beckham pò esse chjamatu "un omu di u Rinascimentu". L'unicu ciò chì hà fattu per a so longa carriera: punti scopali, hè statu sparatu in publicità, pruvate nè in a gestione sportiu. Questa ora, u simbulu di u sessu di 41 anni prisenta à u publicu una coleta originale di u vestitu d'omi. U capu di a famiglia Beckham hà travagliatu cù Daniel Kerns, direttore creatò di a marca Kent & Curwen. Ciò chì anu da esse assai simili à a ropa di i gangdi britànnii, u principiu di u XXu seculu.

Foto pustatu da bb (@brooklynbeckham)

Figliolu - u megliu modellu!

Ricordemu chì a cooperazione cù a famosa marca di vestiti - questu ùn hè micca a prima diliziu di l'antica futbolista. Avanzamente, hà iniziatu una lotta di cullaburazione cù famosi rapprisentanti di u mondu di a moda. Hè da vultà a so collaborazione cù H & M, Biotherm Homme, Breitling.

Foto pustatu da bb (@brooklynbeckham)

In questu casu, David Beckham ùn solu ùn mostrà a so imaginazione in u travagliu nantu à i sacchetti, hè ancu u co-propiu di sta Marca Kent & Curwen.

Foto pustatu da David Beckham (@davidbeckham)

Unu di i primi vestiti di un patronu eminenti hà sappiutu pruvà à Brooklyn Beckham, un fashionista famosu è in u gruppu di moda-cunglista. Parece chì u Guy hà piace u retro-style di a nova linea di robba è accessori.

Foto pustatu da David Beckham (@davidbeckham)

Leghje ancu

Abbunati cuntenuti Brooklyn è instagram apprezzé a so imaghjina imprevisente, è nutendu chì i scarpi, i piuviti classic è u kepi à ellu assai di fàccia.