Signs of HIV in female

Ogni pirsuna in u mondu hà probabbilmente chjama sente di una maladrina terribili com'è HIV, ma ùn tutti ùn sapanu di i sintomi è e consecenzi, è ancu sta cunniscenza pò aiutà à salvà a vita.

Retrovirus VIH in donni hè doppiu piriculusu, perchè u viulenza ùn hè trasmessa micca solu da una donna à un omu o donna, ma ancu per un zitellu.

I primi signali di a malatia

I primi sintimi di u VIH in donne è l'omi sò simili. Cumplementu, dopu chì a malatìa prugressa, i sintomi varianu, ma assai spessu u paci ùnu mancu nudda sintomi pulitichi, è i viaghji di VIVE anu da vinu parechji anni, senza cunzignau di a malatia.

Signs of HIV in female:

Ci hè una parolla chì l'infezioni di VIVE in i donne si sviluppa più luntanu, ma u fattu hè micca cunvalidatu scientificamente è i duttori attribuiscenu micca à una attitudine più attenta di a mità femminile da a pupulazione à u so urganismu è a salute.

VIH in donne

I sperienti-scientisti anu recullatu una lista di sintomi per quale hè pussibule trace cumu manifestazione di VIH in donne:

Inoltre, l'infezione VIVE pò manifestà sìntimi simulei in e donne chì a presenza di picculi ultracicelli, herpesi o verrue nantu à i genitori, u mutaggiunamentu vaginali, u dulore à a regione pélvica. A manifestazioni di l'HIV in a donna hè assuciata cù frequenti ceceale, a perdita di pisu cù a dieta è u ritmu di a vita. Ci hè signalatu di infezzjoni di VIH in donne cù spots bianchi in a cavità orali, contusione chì facianu fà sapè fà è sò difficiuli di scinniri, è un rash over the body. A irritazioni più larghevuli è a fatigue fisica generale anu in relazione à i sintomi principali di sta malatia.

Pregnant and HIV

U ghjattu di una donna infettata per VI hè sempre tutela da specialista, perchè durante u periodu di gestazione, a persone infettate devendenu sempre e ricupenu medicini antivirali chì reducianu u risicu di carica virali, chì parechji volte reduce l'opportunità di l'infezzione intrauterina di u zitellu. Una donna chì hà un zitellu pudete infettà cù u virus HIV no solu durante u gravidenza da u sangue in a pianta, ma ancu in u travagliu.

No tutti i zitelli nascuti à una maternità infettata sò purtati carri di infezzjoni di VIH. U risicu di a trasmissioni di stu virus à un zitellu hè unu à sette. I Signori di HIV in i donne sò constantement accumpagnati da parechje malatie, perchè u cursu di gravidenza hè spessu difficili. Quandu si tratta à i drogami antivirali, u VIH in donne ùn hè micca cusì aggressivu è pò dà nascita, senza a cesareà. Ma se a terapia ùn hè stata fatta in u voluminu propriu, u megliu l'opzione seria ancu a cirugia. I chjassi di una trasmissione di u virus in un zitellu in i dui casi sò ugguidi.

Dopu à u nascita di VIH, infezione in donne pò passà à u zitellu in u latte materno, chì ghjè per quandu tutti i mariani VI-pusitivi refuse l'alimenta naturali. Sì una donna presa tutte e precautions necessarii, u risicu per infettà un nascitu in minimu di deci.