Signs mensuali

In i vechji tempu, e persone marcanu una variità di fenomenu è assulconcià cù successi successivi. Ùn avianu micca passatu per elli è i ciculi di e donne. I signori di u populu sò nati nantu à ogni settimana.

Signs associated with the beginning of monthly

A parte principale segueranu u ligatu mensili à u ghjornu di u so principiu. Se u sagnu inizià u luni - era moltu è incruciate, chì puderia sia piacevule è micca troppu. U principiu di u dimostrativu u marti - à i cambiamenti di a vita, amici piacèvule o rinuvamentu di relazioni . Quandu u primu ghjornu di u ciculu, l'ambienti hè un avvenimentu spécible, chì, in ogni modu, finiscinu cu l'iniziu di u mesi dopu. Se u principiu di a menstruazione hà fattu u ghjovi, i segni avivanu una visita per visità. Mensualu hà iniziatu u venneri - hè quì per ricevvi novi, u sabatu - per cumprà i deserti è l'amori confessioni, u domenica - a diversioni è a fortuna duranti u mesi.

Supersestizione folki è signali nantu à ogni mese

In i paesi, e donne con menstruazione sò stati cunsiderati «impuri». Eranu pruibitu per andà à a chjesa, natà in u fiumu, pianta è e piante d'acqua, mirani à i persone strippi, tk. hè stata minacciata di varieventi disgrazii per altri abitanti di u paese. A donna in u periodu di a menstruazione hè spessu liberata da u prublemu domesticu, cum'è a famiglia hà dettu chì i ghjorni hè più prestu prestitu è ​​era più impensante è imprecisi. Eppuru u salitu lògicu i pezzi di pereprochennie pò esse spiegatu da u fattu chì una donna durante a menstruazione cambia a sensazioni di gustu.

Sì u ghjornu di a sposa di a sposa accumincia annantu nantu à una basa mensuale, era un signu dolci, perchè i figlioli nascenu in questu matrimoniu anu cununquistatu à una vita durissima è prublemi. Per eliminà a influenza avversa, a sposa era di và à a gallina à a sera, si sò stati sottu à u ghjallu è dicenu: "I galleri hà maritu senza sangue, è aghju u sangue. Va, prublemi, micca nantu à i mo figlioli, ma nantu à i pollastri. Cusì sò.

A donna, chì a menstruazione hà iniziatu à a luna completa, i paesi temìanu, cum'è u signore hà dettu ch'ella hà pussessu "U gattivu bisognu". Da i so ochji amparanu i zitelli, mariti, anch'ellu è tuttu ciò chì puderia jinx.

In certi casi, u sangue menstruali servia cum'è guardia per i paisani, per esempiu, durante u focu. S'ellu ci era una minaccia di fighja u focu da una casa à l'altru, circà una donna cù menstruazione è li dicia à currià annantu à a casa ardenti trè volte. Hè stata creu chì e forze maligni dopu stu ritu ùn puderanu micca inchinu u focu è trasfirimentu di u focu à e case di casa vicini.

Per pruteggiri la so casa da i maligni, l'anzianu hè urdinatu per spruvà i marcelluti di a porta di a porta cù u sangue menstruali. Ma era necessariu per esse attentatoghju se una altra donna cù menstruazione vi farà u sangue di l'amata, l'ultimu puderia avè un sanguinamentu pesu.