Sign - un cuteddu falò

A saviezza Folkone aghjunghjera un significatu especial à ancu i fenomeni più inghjulius in a nostra vita - per esempiu, un oghjettu cattivu. Hè assai populari è l' omenu chì u cuteddu chjamatu à u pianu - per sicuru in questu casu avete involuntàbbilmente in a memoria di i parolle di qualcunu di l'amichi chì hè "à i invitati", è - maschile.

Sign - u cuteddu erettu di a tavula

Da e muglieri immubiliari è i spondi simbolizzati i feminini, è u cultellu - u male. Hè per quessa chì l'interpretazione di un pruverbiu hè cusì cusì cun ambiguu. Inoltre, ci sò parechji sfarenti di u valore generale, secondu cum'ellu esattamente stu cupulamentu à u pianu.

Allora ci sò parechje scelte:

  1. U cultellu hè cascatu à u pianu, cù l'omu. In questu casu, avete averari bisognu di un omu chì vi vene, chì sapete perfetta.
  2. U cuteddu cariu cun l'arbulu, è, inolté, s'unì à l'chjappu. In questu casu, l'opinioni di i sages di u populu sò divisi, qualchi parranu chì un straneru vene à a casa, è altri - chì qualchissia morta in casa. In ogni casu, a gastu di morte, ci hè un addiu impurtante - questu solu travagliu si tene u pane.
  3. U cuteddu cariu, attaccatu à u pianu è u fighjulà cun una spada. Questa hè l'opzione più disgrazia, in questu casu, u segnu predice in a vostra casa un stranieri cù pirsunali pirsuni.

Spessu spessu chì una persona hè infettata cun u sensu di l'omensi, chì hè cascatu. Tuttavia, ci hè un modu di dedicà a destinazione.

Cumu riversisce i presagni?

Sì disastroghjenti ùn vulianu micca vedà l'invitati in a casa, sùncia u cuteddu è toccu immediatamenti u so spalle nantu à a tavula, dicendu: "Sitta in casa!". A saviezza di u populu dice: u vostru disgrazziatu postu ùn averebbe micca circunstanze imprevedente, è ùn serà micca putente.

Sì avete chjappu u pane, u cuteddu eranu di e mani è strappatu in u pavone - hè un signu negativu negativu. Prestite u prestu in silencerà a volta di a spada nantu à a tavola. Hè cresce chì questu invià u significatu negativu di l'omens.