Punti Eroġenici in i genitori

Ogni donna pò diferencià a vita sessuale è dà piacè à u so cumpagnu. Solu hè necessariu di sapè quale l'ochju erenui di l'omi è di manera di stimulanu bè. U cambiamentu di posa in sessu, o fà affare in diverse posti, di sicuru, ghjucanu ancu un rolu. Ma l'attu sessuale, prima di tuttu u prucessu hè fisiològicu, per quessa, se una donna voli asprave u so cumpagnu, duverebbe ricurdà l'anatomia.

I punti principali masculina erogenichi

Tutti i posti sensittivi supra u corpu di un omu sò in l'inguernu. Ma, ùn significa micca chì solu e carizzi di u pene è u scrotum pò spite u zitellu. Invece, ancu à u cuntrariu, hè a zona di inguernu chì deve esse cura di l'ultimu momentu, è micca in u principiu di fà l'amore.

In i primi minuti di u ghjocu sessu, pudete andà prestu nantu à i punti erogeni nantu à u partitu di u partenese. Truvate bè semplice, custruiscenu un viaghju da i bacio è i traccii longu à a linea di a spina, questu hè quantu cuncintrati i finimi nervi chì sò rispunsevuli di a sensibiliità di a pelle. U gradu di prissioni deve esse scelte indipindente, perchè parechji omi reaczienu à toccu sensibbilamenti di a maiò parte di l'avutri. Hè vale a pena attente à l'area di spalle, cù u collu è u collu. L'accarezza di e sti zoni anu ancu un effettu stimulanti nantu à i rappresentanti di a forte mità di l'umanità.

I punti erenui di u corpu di un omu sò ancu nantu à u pettu è à l'abdomen, ghjusta vicinu à u zocculu. In ogni casu, una donna hà pisatu assai cù cura di sti loca. Parechji picciotti sò temerati di fàrimi piccati, chì ponu sprupuliserà a cosa sana si a zitella hè troppu faciule o à u cuntrariu, tocca intensamente à queste postu cù i so labbra o mani.

Induva chì altru pò esse punti erogeni in l'omi?

Succe chì i caritasi atippi cumpletan pò piacè un figliolu più, ca qualchissia altru, per esempiu, se una donna principia a massaggià i so dite o pede. Per scopre di sti loci sensittivi, a zitella deve cunnisciuta u corpu di u so cumpagnu beni. Ùn àbbia paura di dumandà à l'omu chì piaceru hè più piacevule per ellu. O pudete pruvà tanti stimulazioni di tutte l'arghjetta di u corpu è observe a reazione di u socie. I dui mètudi aiutanu à sapè quale sensibilizà chì un omu hà.

Pudete ancu pruvà à pruduce diversi elementi, per esempiu, un bufanu di sita, un pezzu di ghiacciu o una piuma. Ancu i toccu più faciuli pò dà sensazioni completamente differenti, à a donna è à l'omu.