Pudemu fumà cucu per e pregnant women?

Spessu, i donne è a donna chì sò in una postu "interessanti", si dumandanu sese pussibule per femmine cù fughje una cravata, è ancu se u fume emananti da sta strumentu hè preciosa durante u procedimentu. Cridendu bè chì i fumarinu cigarettes ordinariu puderanu un impattu negativu nantu à a salute è u sustenevi di i so figlioli futuri, rimpiazzà l'abitudinu cù l' usu di l'anziani è anu sempre un errore seriu.

Pudemu fumà cuzola durante a gravidanza?

Eppuru chì parechji donne è l'omi pensanu à fumà cume un prucedimentu inocudumente innocu, in a realtà, questu hè assai luntanu. Inoltre, i visitati regularmente à a caghjeru pò causà maià maiurale per u corpu umanu chì l'"absorzione" di i cigarettes.

Questu hè duvuta à u fattu chì durante u fumu di u cravatte in l'organi di l'attitudi respiratoriu supraniore, l'amante di sta prucedimentu riceve micca solu a nicotina, ma ancu di u monòxidu di u carbonu, i salti di metalli pesce è l'elementi chimichi tòchi chì formanu parti di i vapuri aromatichi chì vanu di u tabacco.

Inoltre, assai spessu mentri à l'usu di u cravatale, a sicurezza di sta prucedimentu ùn hè micca bè osservatu. Un boccheru pò esse usatu da parechji volti à l'ora, risultatu in u corpu di ognuna di elli addiscendu ancu in una quantità numerosa di virus è bacteria.

Ghjè per queste rendi a risposta à a quistione di sì esse possibbili per femmine cù fughje una caghieva, cumpresi senza nicotina, serà micca persequitamenti negativu. Inoltre, i matri futuri ùn anu mancu visu à l'anziani in a cumpagnia di i so amici cari, perchè in questu casu, diventa un fumatore passivante è perchè esse elabore è u so zitellu à seriu periculu.

Inalazione regulau à u fumu da u cravatete durante u gravidenza pò causà a furmazione di malformazioni cungenitiali in u futuru babbu è sviluppau sviluppu sviluppatu. Hè per quessa chì, mentre chì aspetta u nàscita di migghiori, pudete refuse micca solu l'usu di l'anziani, ma ancu di visità quelli posti in questa prucedura hè attivamente attivata.