Prima pirsuna: u zitellu hà u mutu - chì fà?

E sicuru, ogni mamma, almenu una volta in a me vita, hà saputu u dulore in l'arechju, chì ghjè più prubabile d'affruntà à i zitelli di l'età di scola priorariu è primaria. A causa più cumuni hè otitis - un prucessu infieraturu chì, in i pulitichi di l'infezzione virali respiratoria aguda o influenza, accetta a penetrazione per a tubula di Eustachi chì cunnessa a nasofarinesi è l'ombra mediana, i microbicchi è bacteria, ma di volte una sensazione di disgrazia hè causata da u corpu straneru o l'acqua chì entra in l'auricula. In tutti questi casi, i genitori cuinzuri sò quistioni di ciò chì facenu è di furnisce primi aiutà si u zitellu hà una malatìa assai dulore.

I sintimi di u dulore in l'arechje

Un caprettu ùn pò micca sempre dice chì ellu hè preoccupatu, perchè si avete una infestazione virali, mamma è u papu duverà moltu cura è fendu curazioni à a cundizione di e so ore.

Ùn vi preoccupa di manera chì capisce chì u zitellu fessi l'ore : in generale sò sintomi sò stati pronomi. Per sonate una alerta è urientà per indirizzà à u duttore di e custatà o quelli chì si ponu esse osservati: à u vostru detrittu:

I primi aiuti per u dulore in l'arechje

Quandu u zitellu hà una ore assai adurda, parechji parenti ùn sanu micca ciò chì facenu è fallenu in un veru pànicu. E cunsiderate cumu pudete allistà a cundizione di u zitellu:

  1. Un solu rimediu sterile hè un compressu rinforzante. Per fà questu, avemu preparatu una solu suluzione d'acqua cù vodka in una ratio di 1: 1, calentemu un pocu è humite in un pezzu densu o gaseiu, plegu in 5 capas. A pelle à l'auricula hè lubricata cù vaseline o crema oleosi di zucchero, squeeze u napkin un pocu è aduprè micca cusì chì u canali di l'orella esterni è u canali di l'orella sò stati aperti. In cima di l'arechja è compressa, si mette nantu à un cìrculu, cutatu da u pezzu di cumpressione, cù una frazza intornu. Appunate una capanna di lana di cuttuni, appiccicate tuttu u venditore è esci di u compressu per una ora. Se un zitellu hà una ore assai dulore, pudete truvà cumu per aiutà u più effittive se ùn avete micca l'uppurtunità di cumpressà. Per fà questu, l'auricula hè coperta tutta di un grande pezzu di lana di cuttuni è un pezzu calore hè attache in cima.
  2. Se u dulore in l'arechja hè accumpagnatu da un crescitu di a temperatura, un tampuni stati insuluti in boricu, o l'alcolimine di levomicetinulica o una sulla calendula chì hè inserita in u canali auditiu esterni, hà un bon effettu.
  3. Hè assai impurtante di restituurà a respirazione nasali, postu chì a penetrazione di mucus da nasofarighi in u meatus auditu spessu causa otitis media. Per fà questu, i zitelli vasocitritivi di i zitelli inseriti cum'è Sanorina, Nazivin, Vibrocilu, etc.
  4. In i casi, quandu u zitellu hà un orutu assai dulore è parechji persone sò persu in a cunghjettu, chì fà è quali primi aiuti à dà, i medichi ci ricumandenu dà un anesteticu, per esempiu, Nurofen o Efferalgan.
  5. Se ci era un corpu straneru in u passaghju di l'ombra, hè megliu cunsigliu immediatamenti cun mèdicu, è in casu d'ingressu di l'acqua durante u battagghia, i gricchi sò assicurati da cunsigliu cun un swab o un swab di cuttuni.