Microrganismi patogenichi

In u corpu umanu, ci sò parechje diverse bacteriu, a maiò parte di quali sò solu potenzalmentu periculosi. Sti microorganismi patogenui cundiziunavanu à a maiò parte di u tempu cù e persone in u quadru di simbiosi - "cooperazione" o "scambiu" mutuali benefiziose. A menura spessu intrinu in una relazione competitiva, causannu malatie infizziosi è inflammazioni.

Chì hè una microflora patogogica induve

U gruppu cunservatu di microorganisimi includenu bacteria, fungi, protozoa è, possibbilmente, parechji virus. In regula, sò rapprisentanti normali di a biocenosis di a mucosa è di a pelle.

Un esempiu excellentu d'interaczzione simmiotica pò esse cunsideratu una microflora intestinali patogenichi cunduttivi. Li batteri sò uttene da u corpu:

A so volta, sti microorganisimi pruvenenu:

Chì sò i patogeni di enterobacteria?

Quandu l'accirtati esterni chì cuntribuiscenu à u mantenimentu di una ratio norma di i microfoschi necessarisi è patogeni cambiani, ci hè un desequilibri (disbiosi o dysbacteriosis ). Questu porta à una varietà di viulazione di quelli córpi è sistemi in quale hà fattu u fallimentu.

Per risolviri stu prublema, hè bisognu di accuncià accurtamentu l'agentu causativu di a patologija, trasmessa l'analisi à a flora patogenica. In u framework di stu studiu, a sensibilità di i microorganisimi à parechji gruppi è i nomi di droghe antibacterial sò generalmente determinate. Questu permette di assicuratevi immediatamente un trattamentu assai efficace, minimizendu l'effetti dannuu agenti antimicrubbiarii in u fegato.

Hè nutate chì, se l'enterobatteria opportunisticu sò stati misurati à l'excrescenza, ci pò esse dannu vastu à tutta u digestivu, nò micca solu l'intestinu. Per quessa, anche antibiotici adequati ùn sò micca abbastanza per a monoterapia, u trattamentu complexu, inclusi medicazione enzimatica è cholagogica, esse stallate cura di i prugrammi, antispasmodi è antifomà. Inoltre, per a ristaurazione di a microflora nurmale, i medicini speciali cun bifidu è lactobacilli sò prescritti.