Matt Damon è Oscar-2016

Forsi l'intrigue principale di l'ultima l'elogia di l'ultima 88 anni premiata l'Oscar era quale aghjunghje a statuette in a categuria "Best Actor". Stu annu, a categuria ùn si pruvidarà micca solu a participazione di seleziunati genitali selezziunati è i primi stili di Hollywood, ma ancu di u travagliu attore veru assai brillatu è dissimilar.

Ci hè un Oscar per Matt Damon?

Unu di i nominiè questu annu in questa categoria hè Matt Damon. In u filmu "U maritu" ùn hà micca fattu solu u rollu masculinu primu, ma quasi tutti u pianu era in u quadru solo, per chì u so talentu puderia esse stati evaluati senza esse distractatu da u travagliu di altri attori. A popularità di a film hà pruvucatu i fanali è i ghjurnalisti à ricurdà e premii premiati è brillanti opere di films di l'attore.

Matt Damon in a industria per qualchì tempu, nantu à u so cuntà assai filmi interessanti è caractère. I so opiri più strianti sò roglioli in i dipinti "The Departed", "Ocean's Eleven", "Clever Will Hunting", è ancu in u trilogu à l'agentu specialu Jason Borne ("Bourne Identity", "Bourne Ultimatum", "Bourne Supremacy").

Matt Damon hà in u so tesoru parechji premii prestigiosi. Tra d'elli, u Globu d'Urgellu 1998 è u premiu di u Festival di Filmu di Berlinu per i rializazioni persunale privati, è ancu Oscar.

Ma u più interessante, per suprattuttu, hè quantu di Matt Damon Oskarov, è, se si trovani, perchè per ciò chì anu ricivutu. L'attore pussedi una di i figurini, ma a storia di a so assignatura hè pocu cumuni. U fattu chì u so Oscar era attribuitu per u "Best Screenplay" per a film "Clever Will Hunting". Questu premiu, Matt Damon hà cumunu cù u so amicu è u collegu in a buttone di Ben Affleck. Ma u Oscar di Matt Damon di l'attore ùn hè micca stata premiata, ma ch'ellu era nominatu per ellu trè volte, ancu questu annu. Allora, prima a so film in "Clever Willle Hunting" (1998) è "Unconquered" (2010) sò stati nutati. E, sicuru, in u "Martian" in 2016.

Stu annu, per u "Martian", ellu ricevenu u Globu d'Urra in a categuria "Best Actor". E, cum'è sapete, stu preghjudiziu, chì hè datu direttamente davanti l'Oscar, hè un tipu di pronta, chì pò esse vistutu cum'è vincitori di u premiu cinematograficu più prestigiosu di l'annu. Per quessa, guadagnà u Globe d'Urgell 2016 hà fattu Matt Damon u più vidu uviziale entre l'Oscar nominees.

Matt Damon à i Oscar-2016 Awards

A l'attica di premia, Oscar Matt Damon hè annunziatu da a so moglie Luciana Barroso, vistutu di un bonu vestitu russu. Matt s'hè cunfinatu à u tradiziunale per un esempiu d'u status, un esvitimentu tutru strettu è una cammisa bianca, è ancu una mariposa negra.

L'attore hà parlatu à rapprisintanti prima di andà in u salottu è saliendu chì avà hè duvete "piglià fora" per u so rolu in u "Martian". Ci era un'antra sola in u quadru, ma quì ci sò assai persone.

I nomini più impurtati è staspettati di a ceremonia foru tradiziunati à a fine di l'avvenimentu, dopu a distribuzione di prumessi per i travaglii tecnichi. L'Oscar per u "Millore L'Impera" hè annunziatu pocu prima di a nomina principali è finali di a celebrazione - Oscar per "Best Film".

In più di Matt Damon, l'annu d'annu hè nominatu Leonardo DiCaprio ("Survivor"), Michael Fassbender ("Steve Jobs"), Eddie Redmayne ("The Girl from Denmark") è Brian Cranston ("Trumbo").

Leghje ancu

Per disgrazia, Matt Damon questu annu ùn anu ricivutu un statutu tesoru, fù batciatu di Leonardo DiCaprio, chì staré in "Survivor" di Alejandro Gonzalez Inyarritu. Per ellu, Oscar era u primu in a so carriera.