Mamma e madrastra - prupitati medicinali

A matri è a matriculazione hè cunsiderata cum'è pratica pratica, è crescia principalamenti nantu à terra di terracotta. U so nomu hè dovutu a l'aspettu: a parti sottufumaria hè bella è liscia, perchè hè assuciata à a mamma, è a suprana sò noteibule più numerosa è più aspetta cù a madrastra. Malgradu a prevalenza, sta pianta ùn pò micca esse chjamata un malice inùtu. A mamma è a matrice hà propietate curativi è, dunque assai apprezzati in a medicina.

Propizziu utili di mamma è madrastra

Tutte e pruprietariu mediali di a mamma è a matriculare cumpone una lista longa, ma quelli principali sò:

Malati chì salvi a mamma è madrastra

Grazie à i so pruprietà, a so mamma è a matriculazione permette di disputà i malati:

In quale formi hè a mamma è a matrigna utilizzata?

Questu rimedellu hè assai manifestatu cum'è cù l'applicazione esterni è cù l'ingegnu. Da l'erba, preparanu parechji tinturizati, pompi, politi, aghjunghje à parechji medichi à supplementarii l'azzioni. Comu l'ingredienti pò esse usatu micca solu e foglie, ma ancu e razzi di a pianta. Eccu alcuni ricordi annantu à preparalli prudutti medicinali cù a mamma è a madrastra:

  1. Tintura di matri è madamperia per usu internu. 4 cullen di cuccume i fiori secchi è foglie valdi un vetru di pezza fistinu è fendu 20 minuti. Per drude durante u ghjornu. Aduprà sta tintura per a inflamazioni di i mancanti respiratorii, bronchi, pulmonomi.
  2. A cicatrisione incannata l'aiutu à a scorcia di foglie di a mamma è a matriculare, u paese d'altieri di montagna è di i fiori di eddu u biancu. U mischju hè fattu in a quantità di una cucchiara per u vetru di acqua è drunk like tea.
  3. A mamma è a madrastra pò esse usatu in aromatherapy. Sì respite u fume da ellu, farà di respirazione più faciule.
  4. I medichi cunsiglienu i medicazione per migliurà a visione, chì include questa pianta.
  5. U zuccheru freshly squeezed, uttinutu da e foglie verde di mamma è madrastra, hè bonu cum'è i catchi di u friddu.
  6. Comu rimediu per a cascaredda è a perdita di u capeddu, a mamma è a matrizzia utilizate cù l'ortigue. Per fà u decoccu, e duie d'arbe sò pigliati in proporzioni equi.

Ci hè una ricetta valezza pè a mamma è a matrice cù u zuccherinu:

  1. Per a cucina, hà bisognu à piglià i pratichi, chì altranti finamente fioriti friddi di a pianta è fremiendu u zuccherinu.
  2. Dopu l'impegnu, i pratichi sò cuparti cun una tapa è restringenu l'accessu à l'aria (per esempiu, nantu à e stuzzichini cù u bagnu).
  3. Allora hè intarratu à una prufundità di quasi mità metru è hà partitu per trè simane.
  4. Dopu à l'expirazione di questu piriu, una furmazione homogeneia hè furmata, chì hè stata imbastada cù u melu è pigliata nantu à una cuccaia troppu trè volti à ghjornu.

Sì vi vanu in a regione di u crescita di questa pianta, ùn hè micca male è in l'estiu, aghjunghjendu u pastore miraculu, siccà in u sole. In u tempu ghjustu, ùn avete micca penserà quandu induve piglià una medicina efectiva di tez. E si ùn hè micca ghjustu à voi in quattru messi, ùn importa micca, perchè in secche, a mamma è a madrastra pute esse guariscenza per anni. A mamma è a matriz hè una di e piante chì pò esse pigliatu micca solu com'è medicina, ma ancu com'è agenti preventivi. Hè un effettu restauratori generale nantu à u corpu è impedisce assai malatii.