Luteinizazione di u follicle neovulatoriu

Tali violazione, cum'è un sindromu di luteinizazione di un follicle neovulatoriu, hè carattarizata da l'absenza di un prucessu ovulatu. In altri palori, in u ciclo menstruali di una donna, l'ovu hè immature, ma perchè u follicle ùn spunta, ùn ùn lasciarà micca. Stu fenomenu hè spessu a causa di l'infertilità in e donne.

A causa di ciò chì sviluppa sta vittima?

I casi di a luteinizazione di u follicle spargugliu ùn sò micca cumposti bisognu. Oghje, nantu à questu compte, ci sò parechje ipotechi.

Cusì, certi mèdici crèdenu chì stu fenominu pò accaszamente, per esempiu. micca in tutti i cicli menstruali. À u listessu tempu, stu gruppu di dutturi arguala chì l'impattu immedatu di a situazione hà una forte attache emotiva, u stress, rializatu u ghjornu dopu.

Una di l'ipotesi principale hè cunsideratu cum'è una disruption in u funziunamentu di u sistema pituitaria ipotalamica, chì porta à una produzione inadegwate d'hormone luteinizanti. Questu porta à i cambiamini degenerati in u follicle stessu, chì hè prestu à l'ovulation. In u risultatu, l'attivazione di i celuli di granulosa chjamati, chì cuntribuiscenu à l'iniziu di u prucessu ovulatu, ùn hè micca occultatu.

Inoltre, frà i motivi di u sviluppu di una violazione, hè customizare per ischjustificà u fallimentu di i prucessi metabolichi in i glànduli stessi, i ovuli.

Ci hè una altra tiuria da quì chì u sviluppu di a luteinizazione di u follicle neovulatoriu hè da a pressione insufficente in u follicle stessu, chì in a so diminuite per l'attività di u minimu di l'enzimi proteoleti.

Cumu hè diagnosticatu a disordina?

U più informativu per u diagnosticu sò ultrasound ecchisi è laparoscopia. U primu studiu deve esse realizatu in tuttu u ciclu menstruali, è la laparoscopia hè fatta in a fase 2 di u ciculu (vede s'ellu si falla folla o micca).

In quantu à i sintomi, in a presenza di quale a zitella puderia andà à u duttore, ùn hè assente. A temperature basale cù luteinizazione di u follicu neovulatu varieghja cum'è sempre, ie. aumenta a quantità annantu à l'ovulation. Per quessa, e donne chì osservanu stu paràmetru, ùn anu avutu capuzione. Comu regula, tali violazione hè tratta ancu quandu un longu tempu ùn hè micca fatta.

Cumu si trattazione?

In vista di l'incertezza di e cause di a malatia, u trattamentu pare è un pezzu assai difficiue. I principali di u terzu in questu casu sò a ingesta di vitamini, i fisichiu di fisioterapia per a nurmalizzazione di i prucessi metabolichi.

In i casi induve a causa di u disordine hè l'iperandrogiuismu (excevazioni di pruduzzione d'hormone sessu maschili), i glucocorticoïde sò prescritti (Prednisolone, Dexamethasone, Methylprednisolone). S'ellu hè determinatu chì a causa hè a mancanza di progesterona, stigghi (Norkolut, 17-OPK, Organometr) sò prescritti.

Appena casi stimulanti di l'ovulation, un esempiu di quale pò esse Clamifene, Klostilbegit.

U trattamentu cù rimedii folklori di u sindromu di luteinizazione di u follicu neovulatoriu sò sempre accettate cù u duttore. À u listessu tempu, sti insemi è vegetali cum'è Gorisvet, adams razzi, salvia, pancetta, codice sò stati.