Maistru di a Bride 2016

L'imaghjini di a sposa ùn hè micca solu un vestitu eleganti è bellu. Dopu chì a festa hè unu di i momenti più anticipati è romantichi in a vita di ogni ragazza, ogni aspettu pare idee per elli à u più detallu. Una decisione impurtante hè di sceglie u maquillaje di a sposa. Da u annu à l'annu, i stylists offeranu novità lucali chì currispondenu à e tendenzi di a moda è aiutanu à fà tuttu u stilu uriginali è indivimu.

Maestra di a sposa 2016 hè a tutalità di tutte e qualità feminina più impurtante. L'enfasi principale in tutti i sposi di u casu, sicondu l'artisti di u maquillaje, deve esse fatte nantu à a femine, a tendernessità, ma à a stessa determinazione è una figura felice.

Egli trasfurpaldi bride 2016

Probabilmente ogni ragazza scispa esattamente ciò chì face pratiche. In u 2016, i stylististi prupusi à abbandunà l'idee isulanu è di u ghjornu di u casu per esse cumparisci davanti à l'altri in un novu rolu inespettatu, chì vanu a cunferisce e vostre intimi seri è sensibilizà davanti à una nova vita. Ma in ogni casu, u maquillaje di u sposu deve esse de moda è conforme a l'ultimi tendenzi di 2016.

Focus on the eyes . Hè assai populari per sdogliu a prima zona di a faccia, allughjendu à i labbra è i pieni di i toni naturali. Ochji in u 2016, i stylistichi facenu bride ùn sò solu pronomi è prufonda, ma ancu cù bè sbagliati di sfarenti sfumaturi.

Labbra brillanti . Corallo, ciliegie, prugna - questi sò l 'ombra di moda di lipstick in l'imaghjini di a sposa 2016. Però ricordu chì, in u restu, duvite sughjurnate, calmu è restituitu. Allora u cuntrastu cù i labbra impertinente sò a vostra punica in l' imàccia di e casate .

Trends of the 60's . U largu fiancu anu tornu in moda. È avà sta tendenza hè un elementu pupulari di u pruduttu di a sposa 2016.

Naturalità . Malgradu à l'àmplia scelta di suluzione creativa in u sposu di u casu, i stylistichi sò persistendu chì offeranu prima di preferenza à u makeup naturali. Sta scelta implica u rejetu di qualsiasi cuntrastu, saturamentu è e linii chjaru.