L'occhi di u ghjattu

Sì avete un gattu in casa è avete chì u cumpurtamentu di i vostri animali anu cambiatu assai, i so ochji fighjenu, starnisce, è ellu sempre prova à scarrafialli cù a so pota, pò esse un signu di conjuntivitis. Per risponde à a quistione per quessa chì l'ochji di u ghjattu cundiscenu in seguitu hè assai difficiule, perchè ci sò assai motivi di a conjuntivitis.

Causes di a conjuntivitis

Ricurdativi, forsi anu usatu un novu modu di questi chjami di l'unità o fussinu prima ca una pianta. Se u corpu di u ghjattu hè assai sensible, hè prubleggiunà una cundizione allergii. A stessa retazioni pò esse di fungi di moltu o in i medicazione. Pruvate troppu i vostri ochji di l'occhi cun una infusione di camomile, ochornik o tè. Un bon regnu hè l'infusione di calendula. Aduprate solu un bandage, cum'è a lana di cuttuni pò stà in l'ochji. Assicuratevi di perdiri l'allergenu.

Un altru ragioni per chì l'ochji di u cat's fester è u settore di polu è di terra è di elli, a presenza di l'altri corpi straneri. Circate per apprezzate i vostri occhi si hè una preghjudiziu chì perturbanu u vostru animali. Sì vi vede chì l'ochju hè lesatu, cuntattate una chjesa veterinaria.

U gattu pò esse chjucu l'ochji per via di u beriberi . Questu hè ancu u casu quandu avete bisognu à vede un medico.

Se u ghjattu hà un'ochju bisognu, è vede chì a so salute si deterira, avete da imbarcà immediatamente à u duttore chì prescrive u trattamentu. Siccomu a causa di u prucessu inflamatoriu di l'ochji pò esse virus, parasites, bacteria, chì causanu malatie infizziosi periculosi cum'è rinotracheitis infecciosa, è di chlamydia.

I catichi domestici sò infatti cù a chlamydia , in cuntattu cù i misgi stari, volte di mancià, ratu è altri petri rosati. A malatia hè carattarizata da a frebba, rinite è i danni à u sistema genitourinariu. Per a malatia, i fiori esterni, bianchi, blanche o marroni sò caratteriseghjanu in e cantone di l'ochji. Gatti suffrunu di malatie aguda è spessu murenu. Per u trattamentu, antibiotici di a serata di tetraciclina, preparati sulphanuilamidi, l'occhi sò lavati cù manganese cale, l'ingudu di tetracicchetta hè colpu sott'à a parata. Ci hè ancu una vacuna.

Diagnosi di rinotracheitis infecciosa pò esse solu da un duttore chì prescriva trattamentu. A malatia hè aggradata è accumpagnata da a conjuntivitis. Per u trattamentu, antibiotici, vitamina B, acidus ascorbic, è una dieta di lìquidu sò utilizati. Sì u cat fucinendu cù l'ochji è di diagnosticà cù catarrà purulente, solu di 0.25% di levomicetin o 10% di suluzioni di sodium 2-3 steeci ghjornu hè aplicatu 3-4 volte à u ghjornu per u trattamentu. Per lavà, una soluzione di fururacina hè aduprata. Nantu à l'ovu faciule u pomu oftálmica. Intramuscularmente inject antibiotics.

In ogni casu, l'animali hè isolatu è, dopu à cuntattu cù questu, i mani sò lavati.