Lace veneciale

Patria di u cordone elegante è luxu hè Veneza, l'isula di Burano. Stu picculu villaghju pittoresca, chì ùn hè micca cusì faciule d'alcuni, perchè un bonu tempu manteneu i sicreti di a teila stu miracle. A storia di u lacciu venezuelanu data di a fine di u 15 è 16 prima seculu. A verità chì pareva una striscia cù denticulate è un ornamentu simplice. Stu puntelli servitore cum'è un adduzzu di coli, mandchi è mandili. À u tempu, u disignu addivintau più complexa, è a tela hà fattu esse a basa di un cunfitto.

In Venise, ci sò assai ligami annantu à l'urighjina di lace, ma sicondu una sola versione, l'ispirazioni hè stata l'alga spélande chjamata "sirena di lace", chì un marinatu hà datu à u so amatori. Questa zitella, per ùn avè abbia annunziata, cuminciò à sciu, piglià com'è un esempiu stu rigalu stranellu.

Tècnica di tissu unce venecianu

Un parte di u guipuru hè una struttura grafica per i noduli, l'altru hè più listiu. I artighjani mischjianu l'incisa veneale senza fundazione, è u cuntinuu principalu hè stata creata cù una labulla è un filu finitu torciata in parechji volte. Per a produzzione d'un ornamentu complexe, un patculu era appiicatu prima à u pergamena, à u quali un filu spìritu hè stata tandu. Dopu à questu furmà prudutti circhendu à fà u patronu stessu, filling the middle. Per l'ornamentu per turnà à esse tridimensionale, i maestri cume i cavalli cuddaru, chì hè stata cura di i filamenti. Un metudu simili di tissutu Italiani chjamati "stitch in the air".

Venezjanati in legnu in stu ghjornu hè apprezzatu in pisu di oru. In ogni modu, anche u costu caru, assai disinfettori dicoranu i so creazioni. U vistimentu di velli veneciali si face assai gustu è luxu. Per esempiu, a famosa dolce & Gabbana in una di l'ultimi racolti presenta mudelli cù l'applicazione di questu guipure exquisite. In questu equipatu, ogni donna pò sinte u veru lussu Italianu.

Oghje, ogni traballador qualificatu pò spuntari un vestitu d'udite cun un ganci in una tecnica chì reminiscente di u cordone venecianu. Stu invenzione hè inventata da Mademoiselle Riego de Blancardier. In u futuru, questu ponce fù cunnisciutu cum'è l' irlandese .