Karl Lagerfeld hà criatu un capimacherariu ghjenochji per a Vienna Ball

Per ogni debutante di u Ballu di Viena u Febru hè assuciatu cù una mansa di cuntrollu: l'scelta di vestitu, scarpi, ghjuvelli, ghjuchi di cuncerti in polonaise, vallischi, polka. Per arrivar à a bola ùn pò micca tutti, ma solu un rapprisintativu degnu di u mondu beau.

U Ballu di Viena hè unu di i manifesti impurtanti di u circhiu aristucraticu

Karl Lagerfeld hè unu di quelli chì strive à perfetta in ogni modu, ogni un dosu prughjettu hè una splusioni di entuzioni entusiasmi. A moda di Kaiser è l'esthete cuntene a so maravigghiate i so fanni è i critichi di a moda. Chiddu hà causatu l'attrachjata in Lagerfeld stu tempu?

Karl Lagerfeld firmò un cuntrattu cù a marca Swarovski

Un cuntrattu beneficibile

Seconduce chì l'annu l'annu Karl Lagerfeld è a marca Swarovski hà entrau un cuntrattu benefituali per a creazione di una tiara per debutanti di l'Opera Ballu di Viena, l'avvenimentu principalu di l'annu per u mondu europeu. Comu u risultatu di numerosi boschi è di discussioni, à u principiu di u frivaru divinni cunnisciutu quella chì anu una figura maestra di gioielli.

Tiara design sketches

Avemu da aperta u velu di u misteru è avà da esse scupartu chì tiara hà da cumprà u capu di i ghjovani debutanti u 23 di fer à u ballu di Vienna. Quasi 400 cristalli Swarovski, zafirsi di u celu, è cinque perle cuscini curanu a decorazione. A cumminazzioni di colori è di gioia ùn hè micca sceltu per casu, cum'è Lagerfeld hà spiegatu:

Pò l'imagine chì a tiara curone a coronazione di u Danubiu Blu. "Sapphire Ribbon" personificeghja e freti è simule frames a costa.
Tiara da Karl Lagerfeld

Nota chì l'annu 2017 memorabili pè u travagliu di Johann Strauss-son, 150 anni fa apparevutu u valet "Danubio Blu". Assicuratevi cunquistata di Parighji è "captu in tinghji càttività" tutta a muntagna aristucratica.

Pier Paolo Riga, CEO di a casa di moda Karl Lagerfeld, hà noteu l'impurtanza di a cooperazione cù a marca di ghjuvellanza è u so beneficu mutu:

Hè un un unori per noi di travaglià cù Swarovski per un ordine di stu livellu. A tiara hè una decorazione di culte, perchè unisci a craftsmanship alta di i ghjergii, l'estetica eleganti è a tradizione europea. Semu in anticipazione di a riazioni di i debutanti di u Opera Ballu di Viena, è di sicuru averemu un votu pusitivu di ogni solu, perchè a tiara hè un tipu d'escarnazione di l'ADN di a marca Karl Lagerfeld.
Leghje ancu

Pensemu chì a Cumpagnia Swarovski hà numinatu i debutanti di a Vienna Ball per 67 anni, ma solu solu decide decide di parte da a tradizione è avvicina à sente l'opinioni di Karl Lagerfeld. Nadia Swarovski, membru di u cunsigliu di Swarovski, ammettiu chì era felice di participà à una cooperazione stampata è chì ogni ragazza di Bal fubbe cuntentu di diventà u pruprietariu di a tiara di Lagerfeld.

U ballu di Vienna