Jennifer Lopez hè teme per a so vita per via di u fanàticu

Jennifer Lopez, annunziendu a ghjustizia decisione in u casu di u stalker chì persequiteghja, perde u sonnu è l'appetite. L'attrìccia ùn preocupa micca solu per ella, ma hè teme per a sicurezza di i so figlioli.

Strange fan

L'ultimi estiu, a Jennifer Lopez, di 47 anni, avia un novu anzianu, chì lavora cun sentimenti per a stella. À u primu, Tim McLanahan, di 64 anni, mandò u ode lettere, paesi cù rigali, u vede u so bastille ogni ghjornu, è anu perseguitatu l'auto di bellezza quandu andò à Los Angeles da Las Vegas. Allora u cavallu ardenti vulia mette in fronte è facia u passaghju à u tribunale di a casa di Lopez, dopu à quale ellu era arristatu da a polizia.

Jennifer Lopez

Doppu l'incidentu, l'omu rinunziatu, ma, littiralmentu prima di i vacanze d'annu, ùn suppurtia micca avutu a notte nantu à a rumanzu di u cantanti è di Drake, hà pigliatu l'anzianu, mandatu li so fiori cù i scritti d'una ricuperazione veloce, ancu chì Jay Law ùn pensa micca dritta.

Jennifer Lopez è Drake
Leghje ancu

Ordine Restraining

Questa ora, Jennifer ùn hà micca tollerà è appellu à u tribunale cun una dumanda di pruibisce McLanahan da contactà è avvicinà cù e so membri di a famiglia più vicinu di 100 metri. U ghjudice hà scrittu un urdinatore tempuraneu, a validità di quale hà ghjornu di vintu, cù u ducumentu ùn era micca prolongatu, anche a dumanda di Lopez.

I cumandite ricevutu da l'artisti di l'advocati dì chì a ghjustizia ùn hà micca truvatu una raghja legale per issuà un mandato permanente. Mentre i cugnimi avutanu avùn adagiu u prublema, ella teme à liberà i Gemini Max è Emma da a casa.

Jay Lo è i so figlioli