Jeans handbags by hand owns

Ogni ragazza, almenu una volta in a vita, hà pigliatu una agulla è u filu. Quali foglie è brodati, chì si cortà u so vestitu di pupi preferitu. Malati di denim ùn sò micca a prima stagione. Pudete cumprà un saccu favore in a buttone, è pudete fà.

Cumu fà una borsa di denim?

U primu postu chì hai bisognu di decisu, da chì crià una creazione maestra. Pudete fà bundite di jeans cù i vostri mani di velli pantaloni wiped o cumprà un tagliu di tela in a tenda. Ogni opzioni sò accettati. A forma di u saccu pò esse chjaru rectangulari, squadra o cònica. Pudete fà cose una big bagu o una mozza, hè interessante per vede un mudellu ristrettu. Pensate in anticipu a forma è a longu di u manicu chì vulete. Malati di denim pò esse decoratu cù perdi è perdi o coffuni di coffra cù inserti di metalli. Cumplementu cumplementu l'apparizione di stu tipu di sacchetti sacchetti sfarenti, linii, serpenti. In altri palori, cunzidirà currettamente u futuru disignu di u vostru saccu, u so propiu.

Sac à Denim: Pattern

À una carta di carta, appruntate i cuntorni. Tutti i dettagli sò trasfiriti a carta. Questu hè un passatu impurtante in u processu di sguassà, perchè direttamentu determina a correczione di a forma di u pruduttu in u futuru. Cume simplice a forma di u saccu, u più facilice u patronu. Per principianti in questa materia, hè megliu per abbandunà una forma complicata è intricata, per preferì un quadratu simplice o un rectangulu. Per fà un corpu necessariu in un mudellu, ùn abbiate cuncessione nantu à e costi.

Se ci hè un desideriu di decorate a borsa cun un broditu, pezzi di u pelle o altre elementi decorattivi, deve esse fattu prima di unimentu in tutte l'infurmazioni. Nantu à u pruduttu finitu hè assai più difficiuli di costruisce l'appiecu ugu è bellissima. Ùn vi scurdate micca chì tutti i taglioli di u tissuti è ei tagghji prima di u travagliu si deve esse mette in modu, struppatu.

I mudelli più interessanti di saccu di denim pò esse truvatu nantu à e pagine di i magazini brillanti, se a fantasia ùn avete nant'àutru. Oghje, ogni pruduttori di a famosa moda offre e so idee di sacchetti di jeans.

Borse da bagnu da i so propri mani: una classa maestru passu

Allora, quandu ùn ci hè nudda idee per sgucià, pudete sempre cumincià cù i più simplici, è digià in u prucessu di u travagliu tuttu vene da vene. Da una vechja falda di denim o jeans pudete cose una grande accessori. Hè preferitu, tutte e cose nantu à a squadra di màmette, ma nimu di u travagliu manuale hè statu annullatu.

Per fà un saccu hè bisognu: un tagliu di tela di cuttuni 50x100 cm per u forru è 2 cut of denim fabric 36x40 cm, pudete aduprà leggings di i bianchi anchi, bordati cù u broche Sashiko (Sashiko - bordar japonese originali, li jirrappreżentaw il-weaves mhux tas-soltu u rikk ta 'punti magħmula minn sutura "avè avè l'agulla").

  1. Pudemu i nostri bèie di jeans face à fronte à l'altri è l'avemu spianciatu in i lati.
  2. Cumpigliate stu calzamentu.
  3. A parte fronda di u saccu ùn hè micca bisognu avà, avemu da guidà a cura di l'infurrùnziu. Taglià 2i pezzi, dimensioni 36x45 cm, da u tela di cotto. Prima, cosechjà un sacchju in u forcu. Per fà quessa, aghjustemu un rectangulu di grandore arbitrarie.
  4. Per fà a parti suprema di u buttegidu, parechje aspetta, duppianu a punta di u nostru rectangulu è u puntò cù un puntu stante. Allora l'avemu allusingatu l'altri viti di u pezzu in ligna.
  5. Corner pruned. Pettemu in petra in u forcu, fiscale cù pinnate è coscia (u nostru filatu hè assai mottu, cusì per a clarità avemu avutu per attribuisce u cuntinuu di u saccu cun quellu chì era vicinu à fà).
  6. U risultatu di i nostri esforzi:
  7. U nostru mudellu di u bagu ùn assumieghja micca a presenza di lampi o buttoni, perchè ùn hè micca di u locu per furnisce u mekkanismu seguente: in u sacru ci aghjunghje una stringa cù una carina, à quale puderete furnisce una purse, un saccu di cosmetti o chjave. Avà ùn esitò - ùn vi sarà pezza nunda in u vostru saccu. Facemu una fila da un pezzu di tela. Curl 3 volte, fate a fila "zigzag", da tombà a punta cù u ringlet è torna fixatu a "zigzag".
  8. Un lanyard cun carine hè prestu.
  9. Avà pozzu tutti duie parte di u cuddaru à fà è fà passene nantu à i dui costi, senza scurdà di inserisce un cordone in una di e costi. Una volta hè stata una ventezza, ma già cun un sacchetto è una carbina.
  10. Hè u tempu di cumincià aduprà facilità cusì. Believe à mè, questu hè bellu faciule! Da u cuttùcciu, aghjustemu 2 rectanguli di a larghezza è l'anchufia necessarii, in u nostru casu hè 45x10cm. Cogliu cum'è in a foto è liscia.
  11. Per assicurà e mani forte, hà bisognu à piglià un cordone spornitu specialu o un scalopieru regulare. I fini di a corda fucassà cù un liggeru chjaru. Cut the rope about 2/3 of all the length of the handle. Portonu a corda in mezzu di a striscia è cusì u manicu vicinu à u borde. Per cunvenzione, pudete cambià u piu di solitu nantu à a macchina à u pede da i zip. Siccomu a durata di a corda hè più corta chì a nostra gestione, ùn avemu micca di cuscione di a so punta, ma da u locu induve a corda cumencia. I fiurati di i manichi sò simpliciamente plegati.
  12. Ci hè quì cumu cusì cumulate.
  13. Prima di assembramentu di u saccu, vveremu tutti i dati. A larghezza di u frontudu di u saccu è l'larghezza di u guaraju devia esse u stessu. A parti di i jeans hè stata scuppiatu per u parte incorrecte, u latinu hè vultatu nantu à a faccia.
  14. Pusitondu u forcu in i veture di jeans. U denim è u pezzu di l'imbastu di u borsu si trovanu di a fàccia. Marcaru u locu di l'attaccamentu di manichi. Arranja i manichi cù pins.
  15. Per fà fà piuttostu per fà cuscugliate l'amministrazione, ùn l'hà micca strincutu cù a cordula per tuttu. Un altru tipu: per l'estetichi è di a cunvenzione, a mannara di adurà si deve esse situata à volta (senza una costura) in parte à u denim.
  16. Scopre a migliori di a borsa in un circhiu. A suluzione hà bisognu à esse evaporatu. Dopu cù rinfurzà a punta di u cravate nantu à a parti di denim, perchè pò esse vistu. Fixemu a filiera in "Split", questu, trà i tessuti.
  17. Avemu avemu passatu à u fondu di u saccu. Pusitammu u saccu à meza, ma micca à a cunfine, ma in u mezzu. Determinemu u largu di u fondu arbitrariu.
  18. Legduzzu, crescenu in coriza. Verificà a simetria.
  19. U fondu hè moltu, cusì ci hè bisognu à rinfurzà. Per questu, hè megliu aduprà un plasticu rinsignu, ma ancu pudete piglià u cartulare, ancu s'ellu hè improbabile chì ùn hà micca survigliatu almenu un lavatu. Scriviamu di plastica un rectangulu cù u listessu tamantu cù u fondu di a nostra bagu.
  20. Siccomu hè difficiuli di cottu u plastica di u tela, cusì u casu plasticultu da un tatu liqueur, inseriscenu inseritu è ​​questu questa tappa hè struta à e racure di u fondu di u saccu.
  21. A borsa hè casi pronta, ùn resta per finishing a tappa. U fondu di u forcu hè struitu in u listessu modu cum'è u fondu di i jeans. Ma ùn scurdate micca chì tutti e funziunamentu devenu esse chjuccu. Per fà quì, prima di turnà una cantone, cose a mezzo di u fondu, sia un pirtusore per l'eversione. Allora cuseguemu a seconda angola, u burcu restante hè struitu cù una costura siconda.
  22. Omegliamu u forcu in u saccu è fiscale cù dui punti di u cantu.

Hè tuttu, nostra purse hè prestu! Guidemu i risultati di u nostru travagliu!