Ipertiroidismu - trattamentu

L'iperitirusuu hè una cumminazione di sintomi chì si manifesta com'è u risultatu d'iperfunzione di tireoidia è carattarizata da u medicazione mandataria.

Hyperfunzione significa produzione eccessiva, eccessiva di l'hormone di tiroide - triiodotyronine e thyroxine. Sti hormoni, chjamati tiroidi, sò rispunsabili di u crescitu è ​​di u sviluppu di u corpu, furnisce un livellu normale di l'attività fisica è mentale, u metabolismu è acceleranu funzioni mentale.

Causes di ipertiroïdismu

A causa cum'è più cumuni di iperpiastididiosi medichi chjamate a malatia di Basa. Sta malatia, chjamata ancu boite tosca diffusa, hè d'autoimmune è porta à tiretoxicosi o avvelenamentu di l'hormone di tiroide. A maiò spessu, i femine di età d'età di età cun una predisposición genetica patevanu sta malatie.

Più raramente com'è una causa, ci hè una patrona di Plummer famiglie o guttunu nodulare tòcicu . Sta malatia hè un tumore benignu è manifesta da i sintomi clinichi di l'ipirotiroidismu tiroidali, u trattamentu di quale avemu da cunsiderà quì sottu. Rari raggiuni sò:

Signos di ipertiroidismu

I sintomi clinichi di ipertiroïdismu sò simile per ragii diffirenti, ma diversa dipenendu à a gravità di a malatia, è di a durazione di u so corsu:

  1. Disturbi neurologichi:
    • granni excitabilità;
    • unbalance, frequenza cambiante di l'umore;
    • aumentu u sensu di teme;
    • insomne;
    • viulenza di l'attinzioni è di cuncentrazione
  2. Disorders du sistema cardiovascular:
    • tachycardia (fallimentu di ritmu cardiavule cù ritmu cardiave più di 90 beati per minuti);
    • rapidu pulse;
    • signali di fallimentu crosu (sparie di respira, inzzione, cianosis di u triangulu nasolabiale);
    • a violazione di a prissioni sanguinanti (crescenu a parti superiore quandu u valore).
  3. Disorders da u digestivu:
    • Accelerata di u metabolismu (manifestatu per a perdita di pisu corpu cù l'appetite normalu o aumentatu);
    • trastorni digestivu (stinata o diarrea);
    • u malu abdominal spasmodique;
    • vomitu;
    • crescita, tenerezza di u furu.
  4. Violazione di funzioni sessuale (impotenza è gynecomastia in i genitori, u disordine di u ciclu menstruali in female).
  5. Trastevamenti metaboliques (sudari eterna, brittle è pilu finitu, deterioru di a pelle).
  6. Disturbi da l'ochji (esophtalimus, esclera seca, erosione corneali, lacrimazione, resistenza).

Trattamentu di ipertiroidismu

Prima di decide di trattamentu l'iperitàtirismu, u duttore prescriva certi studii. Questi include a determinazione di u livellu di l'hormonali di a glàndula tiroidea, l'ultrasound è CT, ECG è, in casu di necessaria, a biòpsia di i nodi di a glàndula tiroidea.

In u casu di trattamentu conservadori è gentile, i preparatori mediali di antitirodus. A so azzione hè basatu annantu à ubligatoriu l'accumulazione di iodine, senza chì a pruduzzione d'hormone di tiroide hè impositu. Questu hè ancu una dieta speciale cù a ratio curretta di prutea, grassu è carbuidrati, quantità aumentata di vitamini è calcium salti. I ristretti inclusii prudutti chì si tratendu un stimulante nantu à u sistema nervu cintrali.

Se u trattamentu cunzirvatoriu hè ineffettu, u tratamentu cù iodu radiuattivu o sguazziona cirurgia di parte di a glutine pò esse usata, risultannu d'una diminuzione di a secreziunea di l'hormone. I cunsiquenzi principali di ipertiroïdismu include infertilità (allu masculu è femminile) è a crisi tirotossica, ancu chjamata ipertade da coma.