I rossi russo

L'omu mudernu hè tantu dispostu chì hè assai più dispunibule per acquistà una cosa cù una etichetta in una lingua straniera ca in russu. Per una certa raggiuni, assai pruduttori anu una cundanna assai in a so menti chì a ropa stranera è u calzate sò assai megliu ch'è a robba domestica. Forsi, ci hè una certa verità in questu. Ma ùn micca cunfundite u fattu chì assai rougues rougesi ponu in cuntu e conscientemente facenu i so logos è slogan in inglese. Questu hè un mudellu di marketing affisu per l'augmentu di vendita.

I fatti interessanti

Eccu micca un listinu cumminu di marchi russi di vestiti di e donne , chì appieghjani cù stu idee di "camouflage" sottu marche:

  1. Gloria Jeans è Gee Jay. L'impiigatu di l'affari da Rostov hà fundatu a cumpagnia, tutte e robba soccata in a so maiuranza di sta cità russa. A cumpagnia hè diventendu impurtante seriu è hè unu di i principali trà i marchi russo di a robba di ghjuventù.
  2. Ostin. Hè interessante chì sta marca hè di u stessu pruprietariu, un nativu di Russia, chì fundò una cumpagnia equitiva cum'è Chjamitta Sportmaster. È i sport, è i ghjovani, è e cose in u stilu di u passageru casual cun bang. Questa marca di vestitu da Russia hè ancu piacevule in u mercatu.
  3. InCity. Fundatu in u 2005 in Russia, sta retazione hè in esigenza cù assai donne di moda. Allora pudete cumprà un vistitu eleganti è rusticu in ghjovani, uffiziu è glamoru.

U sicretu di successu

Di sicuru, questi famosi i rossi russo di a moda di u ghjovanu ghjuvanottu a so popularità micca solu per un nome straneru. Una larga varietà di mudelli, locu cumbattante di e magazzini in centri shopping, una bona valurità per i soldi, sistemi di sconti di cunnessione è promozioni è scontorii regulare - questu hè cusì cusì atractiva per i clienti.