Furmazione di u metalli

Tutti amori i fiori interni chì cuntribuiscenu à creà un acunate cusì cusì in a casa è ghjucanu un rolu impurtante in u disignu di ogni casetta. Per cumu cumpunimenti di e piantazioni à mira attraente, ci sò parechje fiori di fiori. Quelli di stands sò fatti di diversi materiali: legno, vetru, metallu.

Varieghji di fiori viaghjanu

U metal hè ghjustu da i fiori pò esse u muru è u soffiu. A maiò parte di spessu anu fattu di furmazioni. Puderanu diprezzà l'uffiziu o qualsiasi postu pùbblicu, è ancu com'è salotti.

U metal hè ghjustu da i fiori sò una forza forte. Ùn sò micca deformati è sò capaci di sustene e maiuri pate e grandi panii. Sti disinni sò durable è si farenu grande, senza mancu misogeneia di parechje anni.

I stati di u tulipanu è u murale si trovani ghjustu in cunglinda cù pignotti ceramichi. E eleganti forme di u stand standu à cumpiarà a bellezza di e vostre pianti interni. Inoltre, in petite chjosi di u spaziu, u metale hè ghjustu sottu i fiori vi risparmià spaziu.

U metal hè stata assai stili è formi. U travagliu liggeru, scurpacciu è durable, forti di metalli massivi hè in fondu perfetta in ogni stilu di l'internu mudernu: classicu, imperu o d'alta tecnulugia.

In u salottu è studiu, l'abitazione è u corridor sarà un bonu stazzu di culori foraggiare foraggiati in forma di slide, una scala o ancu una bicyclette.

Diversi tipi di culori sò adattati per i tipi di sustegnu. Per esempiu, i rini, cum'è cavallo, chlorophytum è altri, si sentenu bè in u muru o in u pianu ghjuvatu di u metru biancu. I fiori di u liceu in un colpu di metallo ponu colpi nantu à un tabburettu di a finestra. Pudete sceglie un postu in u quale i fiori sò stati nantu à diversi livelli. Hè vistu un bellu ramellu metalicu, cum'è un ramo di l'arbre.

Pudete esce una maravillosa esposizione di i pianti interni cù un stannu di metallo, in quale ci sò parechji paleti, situate vicinu à l'altri. Varie lampadi di u muru metale è u so pianu sottu à i fiori aiuta à cunghjudi cù e togliu tutti i pianti di l'interni è creanu un veru bellu ghjianu o giardinu d'uffiziu