Fur Boa

Fur naturali o imitazioni d'alta calidad hè sempre un lussu è un chic. Ellu stabbilisci un clima speciali, inventa u so pussessor cù l'incantu. Hè difficiulmente imaginate un attrazzu più ghjustu chì una furia bona. Puderete paragunate cù ghjuvelli. Unu di i meriti di a cosa hè chì cena assai megliu in u ghjornu di u tempu da i so contrapartiti di lana, ma per a sera hè difficiulmente imaginate una opzione più adattata.

Storia di e cose

Boa hè un capelli di fur. Pò esse ampla o stretta, longu o curta. U so nome in French means "snake". Addivintò novu à u principiu di u XIX seculu, l'interessu in quellu esercitu hà esse aghjuntu, è divintava. Prima, solu i signori ricchi puderanu di furnisce questu cosa, ma ora avà ùn hè più u casu. Oghje annunziate rigalu nantu à i catwalksi, disinfaturi inspirati in u mondu, è e donne di a cità di a moda li ponu cù piacè è in a vita di u ghjornu, sustituennu l'bufalini cusì.

Moda Trends

  1. Boa ùn pò micca esse fattu di furna naturali. I tecnulugia di u seculu XXI permettenu à processà a fibra artificiale in u livellu più altu. Inoltre, assai astuxi ricusate di i pelle animali per i so cunsulazioni etiti. Dunque, anche in bona fate di pezza artificula, ùn vinaranu micca peggiu più ch'è i fiorini da e cose di magazines.
  2. E scelta di e cose texturale: permetti a vostra decorazioni eleganti, cum'è una bianca bianca o bianca, da fà pezzi differenti. A cumminazzioni di pila curta è longa, rializzata è ricca parce naturali è espectacularità. A tendenza hè lucali è longa boa.
  3. Ora boa d'ogni culori, fora di i naturali. I lumi brillanti si maravigghia di travagliu: serebate definitu in u centru, cum'è in a strata, sottumettenu un accessori tali cù un mantellu, è in una festa, chì combina boa cù un vestitu intelligente .