Elton John hà parlatu di a situazione di i raprisentisti di a cumuna LGBT in u mondu mudernu

U web di a Cunèttore di Cunèttu accolti una entrevista cù Elton John nantu à l'orientazione micca tradiziunali è a so pusizioni in a società.

L'artistu ammettiu chì a percepzioni di e persone chì appartene a categuria di LGBT hà trasfirglienu in una direzione positiva, ma i diritti diretti anu più ricunnosce a tolleranza, ma simpricimenti simpricimenti sò accettati cum'è gay è lesbiane cumu sò.

A pregunta chì hè a prublema più aguda facciata da gays in l'Occidenti, Sir Elton John rrespondeu chì questu hè una fame. Sicondu u musicista è u cumpusitore, almenu a mità di i studienti chì si identificanu cù l'LGBT anu persighjendu è bullying mentre studia. Parechji sò mutilate sò. L'statìstichi nantu à l'impurtanti transsexuale - circa 40% di i carusi è di e donne chì sònniu di cambià di sessu, almenu una volta prupiziu suicidiu. Questu hè impurtante cuntene à mente, postu chì ancu in Occidente, in u XXI seculu, u ricunniscenza di i so annessi sessuale non-cunveventi sò una intesta graviuna chì hà cunsiquenzi negattivi. "Gay" hè una marca per a vita, chì crea prublemi in una carriera è rilazioni cù l'altri.

Luce à a fine di u tunelu?

U famusu vocalistu ammettiu chì per l'oghji i cambiamenti pusitivi in ​​a societa sò soprave. Per esempiu, omi gays trovani più a so migità è creanu famìglie, e giovani lesbiane ponu versi femininu è bè. Ùn avete bisognu à esse brutali à difende u dirittu à a privacy.

I gays anu l'oportunità di formalizà formalmenti rilazioni è ancu avè i zitelli. In cunnessione cù una attitudine più rilassante à i persone LGBT, assai celebdi facenu campà.

Leghje ancu

Quandu sintìannanu l'esempiu, Sir John hà osservatu chì hè sbagliatu à vergasi à l'omi, culpere è cunnanna deserve l'omofofia.