Curnutu seccu cù i so mani in e fasi

U currenti seccu hè un artighjanatu decorativu di u disignu di u paesaggio , chì ùn hà nunda in cumunu cù l'ughjetti d'acqua in principiu. Solu simuleghja un corpu seccu, cù pebbles, rame è e piaghji custieri è à u stessu tempu u migliore u situ in una manera incredibile. Ccè anu cunsideratu urganizazione passo prossimu nantu à sta currente seccu da i nostri propri mani.

Cumu fà un corta secca cù i vostri mani?

Per u dispusitivu di una risa seccu da voi stessu, prima u bisognu di sceglie un postu per ellu. U so chjelu in u fattu chì si pòculà à disfatta in u terrenu, delineate u situ in zoni funziunali, è hà visualmente espansione è allargate.

Allora, quandu u locu hè definitu, puderete prucede à u primu passu nantu à a strada per creà un corrente seccu - appughjate u cuntour direttamentu in u situ. Hè megliu di utilizà rame è spine per questu. U fonti di u currenti hè megliu di guidà da una petite elevazione, è in u so modu per fasce i curdi è curpati à a regula naturale di più di i contorni di u flussu di l'acqua.

Càlculu di a prufundità di u rimane di u mare secondu esse fatta nantu à a so largu. Ideale, a ratio di larghezza è prufundità hè 2: 1. Questu hè, cù una freccia di cale di un metru, una prufundità di 40-50 cm hè abbastanza.

Quandu i contorni sò stampati, l'anchie è a prufundità di u currenti sò calculati, hè ura di scavà u canali. Hè impurtante per fà e so anguli di trinchera à un angolo di 45 gradi.

Dopu à questu, u canali deve esse limpiatu di e bramosu, senza scurdà di sguassà e so radiche, è a sola cosa si deve currettamente nantu à i pianos horizontali è inclinati.

Adupratu, avete bisognu di riparà a drenaxe per un corrente seccu. Per fà questu, ùn importa micca cù u fundimentu concubitu, per un coru di veru. Hè abbastanza bbonu per cupà a trinchera cun qualsiasi materiale chì crescenu, cum'è un film di a custruzzione, pappà di tile, o lutrasil spunbond impermeable.

A ghjustu di u lettu cù e pietre è culori cumincià cù una sola, chì pò esse coperta cù una strata di arcilla dilata o rumpule 5 cm di grossa. Solu solu da questu, hè bisognu di principià per allughjà u fiumicellu cù pedi di variate forme è dimensioni.

A furmazione di una stagione secca da i so propri mani pò esse faciatu da cumeddi di chjassi mediani è grossi sciaroli, è hè megliu à combine cù tipi di roccia - basaltu, beola, beola. È per darà e petre un shine naturali "wet", pudete caghjà cù un capu di vernice o un'esistente brillanti in u scuru pintura azure o blu.

Avà chì sapete cumu fà un corpu seccu è sò pronti per incorporà l'idea nantu à u situ, ùn si micca scurdatu di pensà à tuttu u paesaghju di u disignu per chì u ciumi combina in armunia.