Cundizioni di u sviluppu mental

L'omu hè un esitu social è u so sviluppu deve esse realizatu in una sucetà circundata da u so propiu tipu. A fonti è a cundizione prima di u sviluppu mentali sò da l'esternu. Ci, in a societa, una persona percece l'esperienza di l'altri populi. Hè veru, ùn hè micca solu l'assicuranza di l'infurmazioni, hè u scambiu chì hè necessariu di valutà e persone è a furmazione di l'autoestima .

Sottu à a cunfluenza normale di e cundizioni di l'evoluzione mentale di una persona, a moralità, i principii, u caratteru, i preferenzi, i interessi, volontà, l'abilità sò furmati. Hè ciò chì chjamemu "umanu".

Trè cunnizzioni di u sviluppu mentale

Ci sò solu trè cunnisciuti per u sviluppu mudernale normale. Tutti quelli copre un vastu scopu largu:

Cù u funziunamentu normale di u core, tuttu hè chjaru - se un zitellu hè natu cù difetti genetichi di u cori, ùn hè micca necessariu di parlà di l'evoluzione standard di a personalità.

A cumunicazione hè a prima parte di l'interaction cù a sucetà. A necessità naturali di una persona in a cumunicazione hè, in fattu, a bisognu di sapè è di l'altri populi. Vulemu evaluà è apprizzate. Forma a visione di u nostru "I" solu per via di cumunicazione è d'interaczione cù u mondu.

L'attività di l'indipendente hè a seconda mità di u cuncettu d'interaczione cù u mondu. L'omu ùn solu accetta, ma dà. L'attività hè a norma di u sviluppu, è a so assenza ùn detalla un difettu. Avemu exhibitu attivu pruvertu, auditivo è visivativu da u nà andà. I zitelli imbulighimenti mossa i so membri, mi trattendu cura, eseguemu è esprimenu i so sentimenti è u so sguardu.

Per a natura, avemu attivatu interazzione cù l'altri. Per quessa, a società impròvuli u sviluppu di l'indipendente indipinditu solu, interaccettendu è micca infurmazione saturatu.