Cumu trattà un corpu cù u cane?

In u nasu di un cane sò spessu determine u statu di a so salute in u mumentu. Idealmentu, ci vole à fogghi è friddi. Per qualchi razza, a norma hè un nasu secu è caldu. Ma si u nasu si facia lampèndusi, i tarri è i piccati bachi aparicenu nantu à questu, stu significatu una malatie possibbili. Hè necessariu di sonu l'alarma in casu chì l'animali anu un corpu in bocca. I sintimi com'è un nasu in u cane pudete indicate e seguenti prublemi:

  1. Malati infettuti . U virus chì cullò in u corpu di l'animali si manifisteghja cum'è in u corpu umanu. Ci hè un crescaghju di a temperatura, un crescente di i ganglii limfatichi, un diclinu in forza. Un sintomu concomitante hè l'aparicio di scumatura mucosa da u nasu, chì u cane là constante lick.
  2. Oggettu straneru . Sè vo site in u nasu di u polu, fumu, polene di e piante o culi picanti, a superficia interna di u nasu hè ingiurita per quale ci hè un nasu di rinfrescante. À u listessu tempu u cane starnutiscenu, toccu e so patale è scricciari lu nasu. L'attività è l'appetite ùn difenu.
  3. Rinitis . A causa di sta malatia pò esse una ipotermia severa, una transizione veloce da un quartu caldu à un friddu, inhaling l'aria cale, fumu o altri sustanzi irritanti. In l'animali malati, e secrezii chjusi è liquidi apparentanu da u nasu, chì in u cursu di u tempu diventanu. Assicurati seccenu nantu à u nasu, formando crosta duresa.

Trattamentu di un friddu in un cane

I vignaghjoli sò cunsigliati per inizià u trattamentu solu se u nostru vetu ùn passa micca 3-4 ghjorni (forma aguda). In questu casu, ci sò parechji manere di modu di trattà un corpu cù u cane:

  1. In u casu di crosta, utilizate una suluzione di perossu di l'idrogenu. I so lampassi cù i so disinferisce a pelle. Per impediscenu a formazione repetita di crosta, lubricate u nasu cù l'oli vegetale o a vasellina di petroleum.
  2. Cavità di u nasu 2 volte à u ghjornu, lubricate 1% mentol u pomu, o preparanu a preparazione da una solu suluzione è tannicu. Innota chì a cuncentrazione di sali è tannicu ùn deve esse micca più di 1%.
  3. Dunk u cotonu in u zuccaru di cipolla è aghjunghje u nostru di l'animali. In questu casu, una scuperta abundante di u lìquidu da u nasu principià, chì lavarà l'infezione è l'objeti stranieri.
  4. Per una alta forza di u caldo di fossi. Rince u nostru ghjornu per ghjornu.
  5. Per a vertzione crunulòggica Streptocide po. Arruvau cù u nasu di l'animali tri voti un ghjornu, è puderà vede cum'è a pelle sarà di menu irritata.