Cumu si libri di u nidu d'un avisputu in u barcuni?

Unu di i prublemi chì ponu esse risposte in l'abitanti urbani chì vivenu in appartamentu cù un barcuni, spessu saranu l'aspetta di vespi. Ùn trattate micca stu fèntimu sensu. A situazione hè assai seria, perchè i vespi sò insettante aggradatori. Naturale, in questu casu, a quistione torna più urgente ch'è sempre: chì farcite sè cun averebbe truvatu u nest da u galliu ?

Awning nest on the balcony

U primu ciò chì pò esse ricumandatu in sullivazione di u prublema hè cumu di ridivà di u nido di l'asta nantu à u barcone - cuntattate u serviziu appropritatu à l'stazione Sanità è Epidemiologica. Sì, per una certa ragione o un altru, questu hè micca pussibule, seguitate i cunsiglii di i pezzi amori e fate ridere di u zitellu stessu. Per questu, prima di tuttu, scala quandu u nidu hè situatu. Eppuru, se trova à vista è di alcuni. In ochju, avete da ricurdà tutte e cose chì sò in u balconu, in particulari quelli chì ùn si movenu micca assai.

I vittimi stessi puderanu ancu suggeriri u locu di u nidu. E guardà o quelli chì sò più frequenti è duv'elli sò più frequentanu volte, allora e circate u nidu. Ùn averaghju micca in ogni caso! Pudete esse periculosi! Dopu avè scopre u nidu, è prima di sguassà u nidu di Hornet da u Balconi, hè necessariu aghjustà parechji materiali è piglià parechji precautions. Cusì ci hè bisognu di qualchì insetticida (Dichlophos, Raptor), un saccu di polietileno fermu (u so tamene duveria esse cusì chì si cunforma solu à u nest), un cutidianu filu. Per pruteggiri contra e masticari accidintali, porta indumentu densu è guanti. Protege a testa cun un caprettu, nantu à quì sopra, mosche di u mosquitariu per pruteggiri a faccia (se pò pussibbili, utilizate un toccu spiciale per l'apicultori).

U travagliu per distrughjarà u nest da bercinu hè megliu fattu durante a so attività più minima - a fini di a sera o prima di a matina. In u nest cun cura, per ùn disturbà i so abitanti, mette nantu à u pacatu. Hè bisogna cuntrarvi finu à a superficia, nantu à u questu hè aggratu, u sughjettu solu una apertura chjuccula - per ellu una droga insecticida hè intruzzu. Doppu aspittari quasi media ora, per ciò chì i vespi avianu micca perchjatu a so vitalità, anu chjappu u friddu cun un cuteddu. U pacatu cù un foddulu per l'imbusche, ma pienu credendu, per sperendu ogni sustanze carburante. U locu duvore chì u nest era stituutu di prima, deve esse lavatu cù disinfettanti - questu vi sarvà salvatu da l'apparizione accidinente di una nova famiglia aspen.