Cumu attaquà scarfs, scarves, stoles?

Scarves, stoles, scarves - una di l'accessori più còmoli di a tempesta d'oghje è invernu. Ai aiutanu usà calori, in casu di vaghjimu un ventu inespicatu sopra in a strata quandu a stanza hè fresca, è sò custritti per guardà un código di vestiti festivi, sì, in quasi ogni situazione.

Inoltre, u metudu di a nanna hè solu per fà un fugliale nantu à e so spalle è ghjuvatu, ancu s'ellu hè efficace, ma micca sempre apprupriatu. Per ùn spostà u vostru l'indecente, hè necessariu di pudè attaccà una bufanda , pane, e stole bella . E ora avemu averatu cumu nantu à cumulate i mantelli, scarves, stoles è ciò chì, in generale, pò esse fatte da sti borselli simpliciamente enormi.

I megliu modi di vitture ciaretta, stoli è scarpi

  1. Tire una stola vicinu à u to collu.
  2. Fate aduprà.
  3. Unu di i fini si passa à un loop formatu nantu à u collu.
  4. Tie u corpu.
  5. Tirà u node per a volta à u sicondu liberu.
  6. U secùnnu finiscinu quasgi volte in tuttu u nuddu, ralentisce assai u tile è di stallà.
  7. Aghjunghje l'avicci chì u nuddu hè unipochju sottu u spalle.

L'Italia: i panni più bè, scarves, stoles à l'estiu

Malgradu u fattu chì l'Italia hè unu di i più grande prudutori di prudutti di lumi è cachemire, quandu si tratta di zucca, a sita hè per qualchì raghjone implicata. Bonu, in questu casu sapemu ciò chì farà. In l'estiu, u palatu ùn hè micca necessariu micca menu di l'invernu. U fazzulettu di sera hè ancu capaci di prutezzione di u ventu, in ogni casu, eccezziunale, è prutegge i vostri spine di u sante aggressivu.

U ligami di bufalini, bufalini e stoles di sita è altre materiali leugiunali ùn hè micca assai diffirenti di travaglià cù pruduttivi di cuttuni è prudutti di là, ma aghju fighjà quì chì parechji opzioni chì sò pussibuli solu cù quelli pallini d'istati:

  1. Sì u chisale hè vicinu à a chiazza ca a forma standard allungata, doblegate duie volte, perchè u triangulu hè rifurmatu. Avà parechje volte per fogliate u fugliale in a cima di u triangulu. Pigliate un passu di 3-4 cm. Mettite l'estructura risultatu finu à chì u sellu hè in cima, fate u fugliale nantu à e spalle, perchendu u triangulu trà l'omopuli. Aghjustassi i punti longhi in u frontale cù un filu.
  2. Fate u mantellu in una striscia di anch'elli in u largu mediu, trasfurmà cù e so spalle cù l'estremità, cruccianu i cunsiglii è risolvi cù a frenu di decoru per u cinturione. Dopu chì u babbu hè stituutu, pudete spenderu a parti suprema, chì permette a vanda per coperà i spalle un ligne più.
  3. Pigliate u tippet da l'estremità è anch'elli cù un nudo pocu, ma densu. Tire a borsa à u collu cù u rinfueri. Pigliate u pezzu per a parte larga è, furmendu un ciclu, avete in u collu. Avete bisogna un bon cascata nantu à u to pettu.

Avà, sapendu cumu attaccà a vostra stola bella, chì pò esse statu compru, è, forsi, parechji anni di cullà u polu in u closet, pudete diversificà ogni cosa di ogni ghjornu. Ùn puderebbe micca solu cù nodi, ma ancu cù materiale, culori, facenu i vostri piani brillanti è attrattivi. Cù una scienza scarfica in u to collu, si distingue nantu à u ghjovanu di l'invernu grisu, ma micca solu perchè hè un accessori di moda, ma perchè avete una bonissima ruborosa è un sullurdno grande di un omu chì hè cale ancu in u ventu perforatu.