Cugliera di vurpi

E teatri incullati hè una attività interessanti. Da e vignaghjoli fate ceste, pane decorativi è ancu mobili . Ma, si u materiale per qualsiasi altri articuli pò esse truvati in e st'agbarenti, tandu avete a cura di e materia prima per questu stessu articuli. Allora, u tema di stu articulu utili hè a preparazione di vigni per teatri!

I reguli basi di pruduce salvàghjina

U megliu tempu per a vindetta di a vigna hè tradiziunalamente cunzidiratu com'è u principiu di u vaghjimu. À questu tempu u flussu di u sapinu in i filamenti salicotu accumene a lentitudine, è a vigna di sittimanali hè pulita assai faciule. Qualchidunu prifiriscenu di passà a cugliera di u travagliu in l'invernu, quandu i foglie foglie micca interferiscenu micca di truvà varcheti di diametri differenti.

Ci hè molte parechji spezii di vignaghjoli di salumvi, anche diferènzii dipendenu di a regione. A più spessu usata per a traghetti hè a scupa, saliciu, è altri. È u migliori per a racoltazione sò cunghjunati di salicule, chì ponu esse trova longu i banche di fiumi, laghi è marshes. Cammendu un passaghju, ùn ti scurdate di piglià cun una pinnuliana finita è una corda per vincere u materiale cullucatu.

Allora, a cullezzione di vigni per tissuti corsi includenu a preparazione di tali tipi:

Pruvate di sceglie i vechi più longu è i diritti. Ùn ci anu micca bisognu di rami, solu i risichi latissimi laterali sò permessi, chì si stanu offiziu. Preste attenzione à a cinghija: hè chjaru chì u spessione di a vigna nantu à tutta a longu era circa l'appressu.

Dopu avè colti bastienta vigna, attaccàla à un fasciu, è quandu vi trasparente, immediatamente untie o almenu u solitu la corda. Pigliate a vigna di a cortezza hè necessaria prima u più pussibule finu à chì hà avutu tempu di seccu.

Preparate per avè un pocu più vigneti inveci di ciò chì pensa à passà in tissuti. U primu, ùn si cunnosce micca cumu u tipu specchiu di rizunzuni chjovi cose sti cumportani in u travagliu. È sicondu u vientu volte volte, è quandu, quandu i tissuti canzoni, devu esse un stocu di ogni speta di rami.