Costa Rica - Inoculations

Ecoturism in Costa Rica hè assai populari oghje. Parechji parte quì: qualchissia - per gudari un paese di vacanze à l'hotel nantu à l'oceanu, altri - per sguassà i fiumi di a muntana, scopre a junghjenti salvatichi è volcani attivi. Ma senza esvisione, i turisti chì si pensanu di travaglià a fruntiera di u Costa Riccu interessa à a dumanda di se, in più di una visa , vaccinations speciale sò necessitevamente per questu.

Aviu bisognu di u vaccinamentu per andà in Costa Rica?

Ùn ci sò micca vaccinati mandatori prima di vultà in Costa Rica. Eccu, l'epidemii ùn sò micca rampante, per quessa, sè ùn avete micca pensatu longu longu à a giungle, pudete sanu à reste.

L'eccezzioni sò casu quandu vi vene da paisi di u paese di a zona di risicazione. Questi sò u Perù, Venezuela, u Brasili, Boliviana, Colombie, u Ecuador. U stissu scrittu à certi paesi di u Caraibicu (Guiana Francese) è l'Africa (Angola, Camerun, Kongo, Guinée, Sudan, Liberia, etc.) Allora serà invistatu di presentà u "Certificat internazionale di vaccination against yellow fever". Questa prublema hè basatu nantu à u decretu ufficial 33934-S-SP-RE d'1 d'Agostu di u 2007. Sò devi esse in mente chì u certificatu di vaccina sarà vede solu 10 ghjorni da u prucedimentu di vaccinazione, cusì prugende un viaghju à i medici in anticipu.

Certi turisti in certi casi pò esse esse exemptati da a vaccinazione. Questu hè appiicatu à quelli chì sò allergii à a proteina o à a gelatina, incinta, averendu, i zitelli à 9 mesi, è ancu persone infectutu di VIVE. Perchè vene un certificatu di contra-indicazioni.

Se vene à San Jose in avione di Madrid o di una autre città europea, queste dumanda ùn hè micca applicata. In Costa Rica, ùn ci hè micca una februre amarela, è a vaccinazione hè necessaria solu per pruteggià l'abitanti di stu paese da una malatìa chì hè cumuni in i zoni di risichi. A strada, quelli chì piaceru u restu attivu, è e caminativi è cammina in numerosi parchi naziunali di stu paese sò l'ughjettu principale di u viaghju, hè cunsigliu di fà vaccinazione preventiva contra a malaria.