Caratteri Iraniani

Ùn hè micca sicretu chì i alfombumi orientali sò cunnisciuti in u mondu, perchè a so qualità è i patti speziali sò state apprezzati da parechji generazioni. In particulare, i catuzzi ghattani irani sò famusi per u so disignu uriginale, u napulinu sanu è a durabilità speciale.

I caratteri Irani moderni

In prima, tutti i catuzzi iraniani sò stati artigliati. Attualmente, oghje avete l'oppurtunità di acquistà un cumpletu unicu è fattu da e mani di l'omu una cosa. I tintesi è a selezzione di pintures sò stessi: sustanzi naturali, nodi forte è filamenti selezziunati currettamente. Ogni maestru dedica assai tempu à u disignu, dilettantemente tornate a lana d'ovale in una travagliu d'arti. Quì avemu duverà parechji cose ch'elli sianu d'utilità à scelta carpizi irani:

  1. A relazione chjaramente, u paese avia da presentà parechje innovazioni. Ora ci sò ditta chì offeranu tapitori tappe italiani. Ma di solitu hè di a meccanica di u prucessu di purificazione, di a pintura è di i tecnichi. A figura, i culori è l'arrangementi di l'ornamenti sò sempre u travagliu indipindente di u maestru. U disegnu hè nantu à u cartulare, divisu in chjazzi è u maestru hè scumbo di u disegnu.
  2. In quantu à u materiale, la lana d' ovina naturale hè a più spessu usata, chì hè a ragiò di a densità è di a dulcezza di a tapita, chì a faci cusì calda. U capeddu hè tenutu cù tinte naturali, chì sò i vegetarii cù l'arbe, una casca di nanna è a legne. U culore pò esse riparatu cù l'acidu cítrico o soda càustic. In u risultatu, a tapita hè tutta sicurezza, è u culore ferma è ùn si senti micca brusgiatu, ùn lava micca.
  3. U centru principali di l'arti tapitore hè Mashhad. Hè i caratteri irani da i maestri di Mashhad chì, in una sola volta, diventenu una spurtazione, una tipu di ponte à l'Europa. A maiò spessu vi trova i patogeni in tonalità blu, russa. A tutta morta di Mashhad si distingue cù e restrittu privilighjatu è l'eleganza.
  4. I carpeti Iraniani da a marca "Abrishim" sò viscosu assai densu. Ogni metru quadru hà fattu un milione di nodi, chì face a tapitina quasi eterna. Quandu i materiali anu mancu a lana d'ovale, è a seda. Questa marca usa spessu più sfracce beige beige, menu spessu rosse è azzurri.
  5. Ancu i alfabeti iraniani di u travagliu in màquina priservanu tradiziunali è sicondu u scrittore pudete stabilisce quale era questu questu di u maestru. Per esempiu, a figura ovalia in a parti cintrali simbulizeghja purità spirituale. E i patti chjuchi, cum'è i turbi cunti complexi, simbulizanu l'arbre di vita.