Calzature Donna - Spring-Summer 2014

Tutti i quattru sette anni di moda ci anu pigliatu, chì permettenu i devoti, in una banda, per godighjà a bellezza di l'accultura incantevule, in altra parte - furnisce una terra ricca per riflessione. Dopu tuttu, per ogni donna chì seguitanu a moda, per correlate i mudeli prisentati annantu à u spettaculu cù u so gustu, u stilu di vita, i bisogni di a cunvenzioni è, finita, a pratitetita ùn hè micca un praticate faciule. Dopu tuttu, a varietà di i sposi di a moda di a donna di u 2014, chì hè statu prisintata nantu à i podiosi di moda, se pò esse scritta in una sola parola, questa parolla deve esse in parte à mezu à i cuncetti di "cunfortu" è "spettaculità". Eccu in questa perspettiva, pruvamu a cunziddiè u tema di i scarpe di donna 2014 è a stagione primavera-estiu.

Zapatelli di moda di u 2014: cunfortu è salute

Per a staghjone muntagnera è stasuni, in quantu à a staghjunazione fridda, i cuncernazioni di i cuncernazioni chì a fede femina ùn sò micca bè bellissima (eleganti, elegante), ma à u listessu tempu si cunfurmava è cunfurmatu. In u tendenzi incondizievuli di i sabbi di vendita in primavera in u 2014 pò esse attribuita diversi versioni di mudelli pratichi:

  1. Calzature in u stilu di masculinu . Questu è i mudelli maschili classici in biancu è biancu, è più d'opcions sportivi, presentati in culurite, tradiziunale i culori di l'estiu: laranje, blu, lilla. U so design cun deliberatamenti restituitu hè animatu da una strutura metale nantu à a sola in a zona di u pedicurale, o à a base di u piuvale.
  2. Sneakers è sportivi metallizati o culori sposti, unicatu o in geomitrici, fiori è ancu imprese stampate di l'animali, sta staghjunalità ùn pruduce micca solu cù borse è pantaloni, ma ancu cù vestiti è ancu sfracciali!
  3. E stivali Biker cù un talone "un vetro" è ghjinirosamente appricatu cù appliqués, riveti è ancu spine di culore o suede - altru risicu di u calzate di primavera di u 2014.
  4. Buggy (calzola biaccione di cravatte cù cuddetti perforati) - questu coghju di moda in a primavera di 2014 hà righjuntu à u cima di u hit parade. Hè perfetta per una donna urbana. Broggi facianu in natura (culori neri, marroni) sò assuciatu perfettamenti cù un affumicatore di u ghjocu di ghjocu , è in una versione ottima di l'estiu ponu esse troppu cun pantalon è fasgoli luminiscenti.
  5. I pitturi di "anziani" in un tribunale cunfortu è stabile (o cilindricu). Questu, in un pezzu di moda, in a primavera di 2014 prometti d'avè un secunzu ventu. Bright, rich colors, metalli tacchi o medichi di metallu facenu veru oghje è eleganti.

I calzi più modesti 2014: elegance è stile

Ma, però, a praticità è e tendenzi di razziunalitati pruprietati da parechji disinfettori puderi micca stufatu a pusizioni regula di u punteddu. Calzature nantu à i tacchi - sempre in tendenza. I mudelli di moda di l'estiu di 2014 sò mudelli nantu à un taccu interessante. Quì, è una doppia hairpin o un rectangulu alluvutu, allargata è un largu talonacciu: trasparente o cù una stampa fiurali, è un taccu in forma di una bola o pentagoninu, è una alta platonu decorata cù rai culurati o fatti sottu a pelle di una serpente o un arbore - designer delights simplement capture, infuriamente aduprà à i marchi, turminatu da un cumplicità d'inferiorità. Cunputu à quelli talmbi luxurii o hè cumminatu da u top ten culori di u gruppu pastellale di questu annu (tulipani làriciu, u pilu rosu, pistachio, sabbia, grisa), o aggradisce i culori brillanti. In a tendenza - plastica trasparente, tissitura è a perforazione più inesperu. Comu pudete vede, l'scelta hè u più largu. A più chjaru in questa varità hè di truvà stu mudellu chì sona in unison cù u vostru "I".