Bijouterie FALCONS

A filetta di a ghjuvintù SOKOLOV, chì a so facilità di produzzione sò situati in u paese di Krasnoe nantu à Volga, a regione Kostroma è e boutei in Moscou, Berna è Lucerna, ha statu rapprisentante in Russia per parechji anni in u mercatu dinù di e gioielli di metalli preziosi è minerali. I prudutti di l'artighjani di a pianta li permettenu salvà in memoria u più preziosu di a vita. Anelli, colgantes , manichi, cateni, colti, braccialetti, viggilluti è altre alimenti, chì pruduceranu a cumpagnia SOKOLOV, sò à pudè accuncià à ogni modista sofisticatu!

Harmonia di dui cultures

I fabrizzu di i Jojolhe SOKOLOV hè a creazione di Alexey Sokolov è a so mòglia Elena. In prima, i spunenti chì fundaru u tallariu di a famiglia, a chjamà "Diamond". Stu nomu esistia di u 1993 à u 2012. Dopu rimarkatu, l'empresa hè stata chjamata Diamant, è in 2014 hè statu reamatu in SOKOLOV. I fundaturi cose chì u sanu in u tìtulu riflettinu l'altu gradu di a so rispunsabilità per a qualità di a ghjuvelleria produttata.

Oghje, a sperimentale Sokolov incorpora una simbusii unica di dui cultures. A qualità impeccature di i prudutti hè da l'usu di tecnulichi svizzili avanzati, è u diseinu mudernu articulu ùn hè u virtuoso artighjanu russu di i diamanti è a so imaginazione illimitata. A maiò parte di i prudutti sò fatta artighjanali da i artighjani, perchè l'armata di FALCONS cuntene un pezzu di a so ànima. Ogni dicurazioni, sviluppata da l'artisti di a cumpagnia, si fa piglià in cuntattu l'attitudini stradale mundiale è i preferenzi indipindenti di i clienti. A Sindia di Ghjeanni Sokolov unice u principiu di cooperà cun maestri prufessiunali chì sò ghjeriretti in parechje generazioni. L'equipaggiu usatu in a pianta sola confirma l'accurata cù quale u ghjudiziu realizanu ogni dicurazione. E, grazi à a prova in ogni stazzione di pruduzzione, ùn ponu micca dubbitate a qualità di i prudutti.

Prudenti è oru utilizzate per a pruduzzione di ghjuvelli , a cumpagnia acquistenu solu in istituzione bancaria, perchè a purità di u so uritariu hè di dubbitu. Alloys chì sò aghjuntu à a cumulazione sò acquistati in Italia, è e pedichi preziosi sò verificati da i gemologi dilicati.

A qualità hè di dubbitu!

Qualchì decorazione passa parechje staddi di u prucessu durante a produzzione. Dopu à u sviluppu di u disignu di l'artisti, i tecnulugori create un mudellu tridimensionale di decorazione cù un prugrammu di computer speciale. Allora u mudellu hè spesu in cera, è dopu cunfinimentu - in argentu. U prototipu hè usatu per creà un mudellu, è solu dopu hè chjardu da u metallo preziosu. U prossimu stadiu hè sbagliatu è pulitariu per fà u pruduttu luce. Se a dicurazione hè cumplicata, impone inlaying pedigree, allura i patroni mancu appena. Doppu l'arraggiatura è di coglie cun rhodium, l'anziane hè verificatu è imballatu.

Identità l'autenticità di u pruduttu SOKOLOV senzilla. Tutti i decorazioni sò duie belles distinti (una mostra di l'Insegnamentu Statu Assay è u nome di u fabricatore cù l'infurmazione chiffonia). Inoltre, cum'è un assicuranza di l'autenticità è di a qualità hè una tag individuali, affezionatu cù una linea di pesca è stampata cun un segnu d'aluminiu. Questu, u compratore pò vedà micca solu u logu di a marca, u nome di u prugramma è u telefunu, ma ancu u codice di bar è l'articulu è a descrizzione dettalale di i bè. In modu, anu sempre in vendita pudete vede ghjuvelli cù una tag à a quale u nome Diamant hè indicatu. Per quessa, ùn ponu esse dispunibule ch'elli ponu esse dichjarati. Questu significa solu chì a dicurazioni hè statu fattu prima di 2014.