Benedizzione di i genitori in a casale

In l'antichità, i genitori è a benedizzione di u sposu era obligatoriu, senza ellu ùn ne era nisunu casatu. Oghje, questa cerimoniu hà perditu a so impurtanza, ma ancu parechji novimani quì anu impegnu di ricivete a benedizzione di i so genitori in u casu.

Benedizzione di i genitori in a casale

U rituu di a benedizzione di i genitori hè stata di dui tappe: prima di a matrimoniu (registratru o di a matrimoniu) è davanti à a celebrazione.

  1. Prima di a festa, a sposa novu ricevi u benedizzione di i genitori di a sposa. Succece solu per un rescarnamentu, quandu u sposu hè stata sopra à tutte e cose di u travagliu cusciottu è ghjunghje à a sposa, ma prima di abbandunà a casa. Cumplementu cù l'ultima condicione hè mandatori - una nova vita cumincià più di u limitu, per quessa a prima benedizzione di a coppula avarà da ottene prima di abbandunà a casa parenti. I paisani di a sposa dole e parolle e desideranu à u ghjovanu paru. Questu hè cunsideratu un signu di l'appruvazioni di a scelta di a figliola, è micca solu un desideriu per una vita felice. A prima benedizzione pò esse ricivutu u ghjornu di cunnessione. Ma oghje sta tradizione ùn hè micca osservata sempre e spessu, perchè spessu i ghjovani ricivinu e benedizioni in u ghjornu di u casu.
  2. A siconda benedizzione à a castagnera i figlioli novu ricevenu da i genitori di u sposu. Questu hè successu dopu à u ritornu di u REGISTRY (church) in fronte di l'entrée à u salottu di banquet o a casa di u groom. I parenti di u sposu sò pronte e parole per una vita felice à a famiglia ghjovira. I parechji puderanu esse espressioni in felicità durante u banquet. Pò esse una felicità poeica o una storia nantu à e boni qualità di una figliola (figliolu), à a fine di quali parenti dici chì i so figlioli saranu sicuru d'esse felice in u matrimoniu. Tradizionalmente, u babbu di a sposa ùn deve esse parolle, ma micca tutti l'omi sò dettu, per quessa hè permessu chì u rolu di u narratore hà presitu da a mamma.

Benedettu di i genitori in a tradizione ortodoxa

In a tradizione Ortodoxa, u ritu di benedizzione hà ancu fattu in dui tappe - prima appruvazioni di i genitori di a sposa, è da poi vole di felicità da i genitori di u sposu.

  1. Per preparà pè u ritu sicondu a tradizione Ortodoxa, hè prima necessariu di scuperta se tutti cede a manera di benedizzione. Hè vale di ricurdà chì solu e nomi di i figlioli participate in u ritu ortodoxu. Se ci sò micca unbaptisé, ci anu da esse batteziatu davanti à a casale. Per a benedizzione serà necessariu acquistà icone (per a sposa - l'icona di a Mamma di Diu, per u grou - l'icona di u Cristu Salvatori). In famiglie chì anu honoring the tradizione di l'Ortodoxia, sti icons sò ereditati. A bride è u sposu deve ghjustu nantu à a ghjova, è i parenti di a sposa si ponu accade a parolle di a benedizzione è a realizazione trè volte a croce di l'icona prima di a coppia. Dopu u sposu è u sposu bride è andà in l'aghjuntu è u tèmpiu per a festa di a matrimoniu.
  2. Dopu a riunioni di u matrimoniu, i novu hè benedettu da i genitori di u sposu. Prima di l'ingressu à u banquet hall, a tapita "tapitore di benessiri" diffonde. In fronte di a catina, a mamma di u sposu si stendinu cù u pane è u sali di a salitu in e so mani è u piu di u sposu chì tenia un icona in e so mani. U ghjovanu nantu à a rugna, è u babbu di u sposu li benedite cun un icona è li dice di parting words. Ciò chì dicenu, i genitori decidenu, a principal hè chì e parolle "benedite, felicite, desideru" sò prisenti in u discorsu. Questa azzjoni i parenti di u sposu mostranu a so appruvazioni di u matrimoniu è sprimenu a speranza per a felicità di i figlioli in a so vita di famiglia.

I icone cù chì u zitellu era benedettu sò nantu à a tavula per l'ora di celebrazione. Doppu sti l'icuni di vanu à i novi ovenu è diventanu famiglia di famiglie. Dopu, queste l'íconu sò eredate da i zitelli.