Belladonna - homeopatia

Sta pianta hè cunnisciuta assai per i so proprietà venenu è hallucinogenichi. Ma Belladonna hè stata aduprata com'è una midicina di u Medievu. L'arghjintu principali di usu di e droghe nantu à a basa hè l'impattu annantu à u sistema nervu umanu è i miccanichi chì si sò in i celi di u core.

A pianta di Belladonna

Tutte e parte di e cumpunenti di l'erba di a famiglia di Solanaceae sò venti, u rimi terrestre è rizoma. Per a maiò parte, cuntenenu alcaloidi, ma solu da elli, flavonoides, hyoscyamine, oxycoumarins, è un grande numaru di microelementi sò stati trovi in ​​a belladonna. Inoltre, a pianta hè capaz d'accumulate è cuncentra metalli pesce.

Sti sustegnu ponu avvilinamentu di u corpu, chì in certi casi ci hè riddùn cun un'ecitu fatali.

Belladonna - medicina

Per l'usu di a medicina, a pianta hè cultivata nantu à piantazioni speciale, vignali, fiori è e radichi di grass base sò usati durante a cugliera.

Extract of belladonna hè a basa di a maiò parte di a droga per u terapia di malatie infierma di i riti, mucosa gàstrica, gastritis, bronchial asthma. Inoltre, i cumpunenti di belladonna sò include in a cumpusizioni di gubbi oftálmica per esaminà u fundus.

Belladonna in Homeopatia - Appricazzioni

A secunione scritta di a medicina utilizeghja a pianta per i so effetti nantu à u sistema nervatu cintrali di l'omu, è dinò l'attività antiinflamatori alta. E ancu pè i zitelli, belladonna hè utilita - l'omeopatia vi prupone medicazione cù una sali cuncintrazione di sustanzi attivi. Hè efficace spiciale hè a medicina per a scamosciuta, enuresis, malatii infizziosi in zitelli, angina aguda è bronchitis.

Cunsiderate l'applicazione di a pianta in più detail.

Belladonna in Homeopatìa - instruction

U mezzu più cumuni à u momentu hè Belladonna-Plus, produciutu in forma di granulei bianchi-bianchi.

Questa droga hè dispensata senza prescription e, com'è regula, hè prescribed per esporziunziate di cungiunitisite allergii ancu in un'accolta di infizzioni.

A dosificazione hè di 8 granadi, chì deve esse resorbiti finu à dissoltto solu 60 minuti da manghjà o una meza ora prima di pranzi cù trè volte à ghjornu.

In questu casu, Belladonna-Plus ùn hè quasi nisun'us effetti side effects e ùn privi l'effettu di i medicamenti concomitanti.

Altri indicazioni per belladonna in omeopatia:

Di solitu, cù l'aghjunte chjamatu, un liquidu (extractu spruce) belladonna hè utilizzatu - l'omeopatica urgei dissolviu una gota d'estrattura in 30 ml d'acqua. Concentrazione più numerosa pò esse pigliata solu sicondu a presenza di u duttore solu per i malatiei neurologichi severi.

Belladonna in Pregnant

A causa di e pruprietà di a pianta per influenzà a contruzione di musculi lustri, cumpresu l'utru, hè contraindicatu per a usu belladonna durante u periodu di gestazioni. U so usu hè ghjustificatu solu in a situazione quandu l'usu di u medicamentu per a preservazione di a vita di a mamma supera u risicu di l'affare.

Hè nutate chì dopu à nàscita di Belladonna ùn pò micca esse presu, particularmente se u zitellu hè allargatu. Questu pò causari cun consecuenzii riversibili in u so cervu è u sistema nervu.