Anton Yelchin hà ricivutu una lettera annantu à a partenza di u carru dopu a so morte

I paisani Anton Yelchin, chì fù chjuditatu da u so carbu, hà dettu chì l'indirizzu di u so figliolu sette ghjorni da a so morte vinuti una notizia da u fabricatore Jeep Grand Cherokee nantu à a partenza di u so caru.

Tridendu à u destinu

Quandu l'avvucatu Vittore è Irina Yelchin Garry Droydicki disse à i mediurevuli, u caru di Anton hè statu richiamatu di duie simani prima di l'accidenti fatali vicinu à a casa di l'attore.

Una carta cun cunsiglii è cunsiglii per riparà un veiculu hè vinutu solu una settimana dopu à l'incidentu è hè statu trova in altri currispundenza.

Leghje ancu

Save Others

Un attorne chì rapprisenta l'interessi di a famiglia di Anton, hà dettu chì dinò rinfuzzà l'opinione di Viktor è Irina chì l'eserciti di Fiat Chrysler per avvistà à i pruprietarii di Jeep Grand Cherokee di u periculu sò "troppu piccatu è untimamente".

Ricurdemi, u corpu di l'attore chì starred in "Terminator: Dunque u salvatore hè vinutu" è "Startretke", hè stata trovata à e porte di a so casa. Anton, secondu l'esperti medichi, mortu d'asfixia: hè statu sfruttatu da un carru chì era nantu à una transmission neutrali è ghjunghjite una pendenza.

E parenti irresponsibili, invece di u dulore, dicianu à pruvà à l'imprese implicati in a pruduzzione è a vendita di un vittura cun u difettu, perchè e altri famiglie ùn anu micca so tragedia.