Ansietà in l'ànima - per sparta?

Ogni seconda persona in u mondu sperienze un sentimentu d'ansietà à l'anima, mentri parechji parighjenu necessariu di cuncilià cun questu statu, è parechji - cun speranza, cercate cumu per sguassà.

Cumu sguassà l'ansietà da l'anima - i principali cunsiglii

  1. Quandu avete rispundenu quandu si regiate chì ùn ci hè micca una sola pacificazione in a vostra ànima, ma solu l'ansietà? Dunque hè u dirittu, avete da esse nervu, preoccupa. Da questu, i prublemi chì si sviluppanu ùn sò micca resoluziunatu. À u cuntrariu, duverà duverà. Ricurdativi di voi chì qualsiasi incidentore hè di una natura neutru. Solu una persona ci dessi un ombra. Allora, per quarchi, licinziatu hè un donu di u destinu, è qualchissia pare parechje. I sentimenti chì sviluppanu , incl. ansietà, ùn sò nunda, ma u risultatu di a percepzione persunale di a realtà. A vostra attitudina à parechje elementi vitali determina tuttu, per quessa, ùn preoccupa micca di qualcosa, ma l'attu.
  2. In un casu induve hè difficiule per voi di decisu a causa di l'iniziu di un sentimentu d'ansietà in a vostra ànima, avete da piglià qualcosa stessu, ancu s'ellu hè insignificante, ma portanu piacè. Allora dumandate: "Quandu avete sente sta ansietà? Dopu chi avvene falla? Fate sè stessu, cumporta una conversazione finu à truvate, in u vostru parolle, a verità.
  3. Avè truvatu l'fattore di alerte, organizate una reune cù u vostru meditatu , fendu una quistione, per esempiu: "Chì succède si pensa chì l'aghju fattu?". Imagine a cunsiquenzi. Scrivite micca. Truvà una solu suluzione.
  4. Hè pussibule chì certi crenzii causanu ansietà. Dopu à scrivere una lista di e causas possibles chì causaru un sedimentu spéciminé à l'ànima, stàtene à tutti è dite: "hè questu questu? Sò sugnu sicura di questu? Chì sò qualchissimu sensu di stu penseru? S'ellu ùn era micca quì, cumu si sentu?