Alimentà u zitellu in 1.5 anni

Alimentà un zitellu in 1,5 anni hè diffirenti d'alimenta un zitellu à 1 annu in chì un zitellu hà un annu è un annu di denti è hà un pezzu gastrointestinali più perfettu, perch'ellu pò digià alimentatu micca micca cusì picatu. E ancu s'ellu hà tenutu più di dentali per un annu è un mezu è di più di denti, pò esse mandatu per brusgiari, perchè era abituatu di manghjà i renti. Sù oghje chì passa, pruvate à dà u zitellu in pezzi petite ogni annu, perchè ellu hà prestu rimpiazzatu à "nutizie". Ma si u zitellu hè malatu, i so denti si sò cutucati è si cuncorda di manghjà solu l'alimentu di ughjatu - ùn hè scary. Pudete varià a riti di u zitellu, preparendu platti diffirenti da i stessi alimenti (ùn espansione micca u pruduttu di pruduttu troppu forti chì u zitellu ùn ùn anu allergià o disordini digestivu).

Modu alimentariu dopu à 1 annu

Finu à un annu à un annu, u zitellu hè alimentatu 5 ghjorni à ghjornu. Se u zitellu u principiu di ricusate di 5 alimentazioni, pudete trasferiri à quattru pranzi à u ghjornu. Un zitellu 1-1,5 anni d'altitudine duverà un ghjornu à 1200 grammi di alimentazione, circa 240-250 g per una alimenta. Aos gradualmente, u zitellu deve esse scatulatu da u babbone, perchè più tardi ùn hà micca difficiulazione di masticà. I prudutti principali di u menzu sò latte à latte. U lituu, iogurt, kefir pòrtanu u zitellu ogni ghjornu, è u furmagliu, u casgiu è a crema agria - ogni ghjornu o altru. U furmagliu cuddaru pò esse dati in forma di cassola, aghjunghje frutti. In u ghjornu, aghjunghjenu 50 g di iogurt è 200 ml di iogurt (yogurt o yogurt).

I purcini di vegetale sò preparati da parechji legumi: patate, zucca, repollo, remu, a norma hè di 150 g di patate è 200 g d'altri legumi. Carne (carne di vacca maglia, viteddu, pollulu) in a forma di purpetti, steff cutlets, soufflé è pâté da u zitellu ogni ghjornu. È per u livatore è di u pesciu, hè cunsigliatu per attribuisce un soli à una settimana.

Porridges okkupanu un locu impurtante in u mennu di u criaturu - a so norma hè di 200 g per ghjornu. Add vegetale (carabba, zucca), fruttu, carne o casgiu. Invece di pomi, parechji volte una pasta.

L'ova sò durdi duru è l'utilizanu a meza a grongia, è aghjunghjendu à u puré di vegetale. Pudete ancu dà cremosi (à 15 g) è l'oliu di girasole (5 ml), panu (40-60 g), biscotti (1-2). Ogni impurtante in u menu sò frutti è baga, freschi è compoti, gelatina (110-130 g).

Alimentà un zitellu in un annu è un mezu

U zitellu deve ricevi 4 di pranzi un annu è menzu à pocu è pocu avè bisogna per fà chì u più sodiu hè u lunch - 30% di u cuntenutu calanicu di tuttu u dietu, u colazione è a cena - 25%, snack d'arrettu - 15-20%. È bonu per u colazione è di a cena per dà cunsigli di verdura, cereali o casgiu cottage. Per pranzu, preparanu dui pranzi. A zoppa nantu à l'acqua (caldu di carne ùn hè micca stata introducida in a dieta di migghiori), nantu à a secunna aghjunghje u pesce o carni cù u verdura, o quagliu cottage. Suggerite una insalata di legche raccolari.

A feeding a child under 2 years must be correct and balanced, which will allow your child to quickly get used to more food for adults and receive all the nutrients necessary. A principal cundizione hè chì tutti i prudutti sò da manghjà da parechje o di cocchi in u fornu. Eppuru, sò sti solu ricunniscenza, postu chì i zitelli per questa età ghjornu sò allora u so pratice prediletti è ogni mamma sapi. Ma, spessu i zitelli vulianu manghjà solu dolce in questa situazione, a mamma devia diversificà a menzione di u zitellu è aduprà a dieta sana.