Acido glutémico in sport

L'acidu glutémicu hè assai impurtante per u corpu. A so persona pò ricevete da l'alimentariu o l'utilizanu in una forma sintetizzata. Pudete cumprà in farmarii, ancu in i buttreghi di nutrimentu sportiu. E persone chì anu attivu participatu à i sportifichi usanu regularmente l'acidu per mantèvule u funziunamentu di u corpu ordinariu è a migliurà i risultati

Chì ci hè u benefiziu di l'acidu glutémicu in sportu?

A glutamine participeghja in a sintesi di parechji aminocidichi impurtanti. Aumintannu u so numeru in i musculi, l'atleta aumenta a so durabilità è u performance. Grazie à questu pudete assicurà cun assai pesu è crescita intensità. Inoltre, usu di l'acidu glutémicu, u tempu necessariu per i musculari per ricuperà è riddue. A glutamina aumenta a quantità di nitrogenu in u corpu, è questu, a so volta, aiuta à lentà u prucessu di anziane.

Scupremu per quelli chì prudichenu l'acidu glutémicu, perchè l'incorporiu in a vostra dieta, pudete senterà un grandi beneficiu. U primu locu in a lista hè u furmagliu Parmigrane, in quali 100 grammi sò 1200 mg di glutamate free. Utuli sò ancu prudutti tali: veli bianchi, pate e carne di pollo, carne, porcu, trota, granu , tomate, zappagine e altri legumi. U glutamentu resultanti da l'alimentazione ùn hè micca abbastanza per i persone chì sò ingaghjati in u sport, per quessi anu bisognu à utilizallu ancu.

Cume l'acidu glutémicu in u sport?

Questa sustanza pò esse pigliata in una forma pura è in a cumpusizioni di l'altri drogherie. L'atleti prefessu u glutamate in a forma di un pollu, perchè hè più prezzu di càmbuli, ma l'effettu hè listessu.

A decisione per ellu stessu per piglià l'acidu glutmàticu in u culturista, l'atleti devi cunteniscenu indici individuale, è ancu e ricordi di u furmà è u duttore. In a maiò parte di i casi, u regnu pari pare à questu: 2 volte à ghjornu per 5-10 g. Hè megliu piglià l'acidu in a matina è immediatamente dopu l' entrenamentu o dopu à a cena. L'acidu pò esse cunsumatu per diluting in acqua o agghiuncennu à a proteini o geyner.