A pelle dopu à u sole

Dopu una longa stonda in u sole, avemu spessu face cusì prublevanu cum'è rossi è scorci di a pelle. A più chjucu chì nos preocuplica è chì a pelle scorce dopu à a crematoria . Induditoriamente, tuttu porta assai esteticu è causanu assai inconvientenza. Eccu nant'à i motivi di stu fenominu è e manere di fà contru.

Perchè perchè un suli di sunburn oblazit una pelle?

Sutta l'influenza di l'irradiazione solare prolongada, l'epidermisa hè secca, a cunsiquenza di quale hè a morte di e cilestu di a superficia. L'organamentu percive l'epidermisa seca, cum'è un corpu straneru è u principiu di reutà. L'apparizione di scali blanche indica l'iniziu di rigezione di a cima di u pelle.

Chì duveru fà chì a mo pelle hè cuparta?

U cummentu principali hè a hydrazzione intensiva è a nutrimentu di tessuti danucchi. A salvezza cumpren e seguenti attività:

  1. Exfoliate cù scrub fugliali. Hè megliu per queste scopi à u usu naturali chì basanu à l'oliu vegetale cù l'aghjunzione di zucchero o di cafe. I ingredienti sò misgiati finu à uniforme è appiicati à e zoni di sbuccià. Quandu usu di scorcia in l'eventuali chì a pelle hè questu quì brute, hè necessariu di fà affaccià l'oliu in petri è ripiglià u restu di a sustanza cù una napulita. Quelli di cosmetti prublemi, a preferenza ci devi ancu à i formulazioni basati in petrolli.
  2. Hè impurtante d'utilizà creme. A causa di a mancanza d'umidità è di malnutrition, spessu a pelle nantu à e so pere. Cremessi basati nantu à l'aloe, l'aiutu di camomile. Pudete ancu aduprà l'olii vegetali, appricatu à a pelle cada pocu dopu a vagnari.
  3. Hè bisognu à piglià vitamini. A lotta u prublema ùn deve solu sia fora, ma ancu influenzanu u corpu da l'internu. Pi manteniri u equilibriu acqua hè necessariu di osservà u regimentanu (micca menu di dui litri di acqua per ghjornu). Hè utile à saturà a dieta cù e vitamini E , A è u Gruppu B. Sò abbastanti à cunsuma più di sementi, zuccheri, zappiani, fegate, pesci di marocchina è u pani negru.

Cundurà a pelle nantu à a faccia

A pelle di a faccia necessa una cura curretta, particularmente se hè propensu à a sequenza. Per a purificazione, hè megliu utilizà flakes d'avena, è per a moisturizing, mascara cù casgiu ecunògnu è a crema grassesa. Hè impurtante prestu à cura di nutrimentu, cù creati grassi è appruvazioni masci cù l'olii è u guccini d'ova. Cù eccellent peeling, hè d'utilità per asciugà a faccia cù fette di lattice di focu di ghiaccio. Per rinurà a tappa dannighjata, hè necessariu escludila da u menu menu allergenu - cafè, grassu, chocolate e alcohol.