25 animali più putenti in u mondu

In pocu minuti avete acquistatu l'animali più peligrosu in u mondu.

Avete vede chì ùn hè sempre attraente attraente, l'ochji addevi è a pelle fucsia attentenu à a bona natura di l'animali. È quellu ghjornu fatali ùn esse micca sbagliatu, hè megliu cunnosce i vostri enemoli in potenziale in persona.

1. Scorpio

E scorpi venenu causanu morte in l'Àfrica di u Nord è u Mediu Oriente in u 75% di i casi. È se sanu, l'adulti forti dopu una morda pudessinu patece u dulore severu, ma sopravivanu, e figlioli dopu à cuntattu cù l'scorpioni pardanu cù a frebba, fallenu in un comu è in a maiò parte di i morti di l'edema pulmonari.

2. Beta africana

Appressu com'è u risultatu di l'esperimentu senza successu di un apicultori brasileiro. Hè pruvatu à transversale l'ape Africanu è Europa. In u risultatu, i insetti aggressivu anu sviluppatu chì pò eglientà e so vittimi cù i timgi. In natura, parevanu scappatu da u so "creator".

3. U Rhinoceros

Rhinoceroes sò sparati raramente. Avete a vista disgustante, ma quandu si ghjunghje à a so zona di visibilità, a misericòrdia ùn hè inùteru di aspittà. Sè micca cunnisciutu cumu di sviluppà veloce sprint.

4. Caracalla cone

Un gocu di velu da questa criatura dolce pò annullà 20 persone. Quessi babbi sò chjamati cigarettes. Tuttu chì a vittima passarà solu un cigarette dopu à a bocca. Quandu l'ultima fraschi hè scunfata, u cori ferma. E salvà a vittima di u babbalu ùn esce micca - ùn ci hè nè antidoto.

5. Pesci di pisci

U so disfrazce sottu u u mare è pò esce u so vittime per un bellu tempu. Quandu u pezzu petite vela pocu propiu, u predator abrirà a so bocca è ghjuccate a vittima. Per tuttu u tuttu, ùn hà micca pigliatu più di 0.015 seconde. Sì un brusgiatu un pisci - una petra chì si ncuntrava una persona, l'ultima risca per culpisce i ghjambi, in u pitittu - vita.

6. U Gran Tiburnu biancu

Stu predatu famosu hè difficiuli di definisce vittime comestible è cumune. Cusì, pruvate tuttu in u denti: boiati, barche, surfboards, persone. Hè solu contru à l'opinion generale di i tiburoni ùn sò micca cannibali. A ghjente per i predanti sò too boniques, perchè, cum'è regula, elli si ridennu solu à i so vittimi umani è i lascià à purgà.

7. A Mamba negra

Una di i criati terribili in u mondu. Certi experti anu chjamatu ancu u mamb è l'esempiu di morte. In Africa, cun ellu un gran numaru di liggi. A credibilità di a serpina hè attaccata à a so rapidità è l'agressiveness. È ancu u fattu chì a Mamba negra attacca ancu quelli chì ùn a ùn pruvucà micca in alcuna manera.

8. U buffalo africanu

Qualchissimu ùn hà micca domesticatu. Stu búfalu hè imprevisible è tremendamente peligrinu, per ellu era alcuniscenu una morte negra. Ogni annu, per culpa di u búzzu di toru, più more di morsi chì di qualsiasi altre altru animali di u cuntinenti.

9. Dartworms

In questu poveru solu per vultà per annunzià parechji 20 mila surci. Hè ciò chì dui microgrammi di una sustanzi poisonous ponu accade u core di un grande animali. A cosa più terribili è chì u velu hè situatu nantu à a superficia di a pelle di e ranocchi, perchè ùn pudete micca tocanu senza nisuna circustanza.

10. L'Ossitu Polar

A diversità di l'altri abbastanza grandi predaturi, questu ùn hè micca solu di teme l'omu. Ùn anu nimu in u mondu salvatichi. Se necessariu, un osteru pò manghja ancu u so stessu cumpagnu, per micca di esse un omu. Ciò chì hè veru, sti predaturi sò raramente ammazzati da e persone - ùn sò micca spessu occur in u so habitat.

11. Kubeduzzy

Pè mureru à più persone chì i marrachi è i crocodile combina. Perchè kubeduzuz è portanu in a cima più veluosa in l'oceanu. U velu di st'animali avifauna hè cusì forte chì per salvà i so vittimi di una sessione, una massa indirettu di u cori ùn sia micca bè.

12. Lion Af African

E persone ùn sò micca a so prighjia primaria. Ancu s'ellu ci hè un casu in a storia. Dopu - in u 1898 - un leone chì avia alimentatu uccisi novi travagli di ferrovia in Quenia for nine months.

13. Boomslang

Di solitu queste scies sò assai pacìfichi è ùn attaccanu micca e persone. Ma quandu a so pacenzia splende. Dopu intricatu i bumssling, a coagulare di u sangue hè spizzatu in u corpu di a vittima, è si lentamente passa di a perdita di sangue.

14. Paghjella

Blowfish sò venti, ma in u Giappone sò cunsiderate una dolcezza. Hè solu per preparà un pezzu chì vi tenite bisognu. Inutili, u so velu paralizzà u diafragma, è a persona perderà a capacità di respira.

15. Hyena

In u ghjornu, i predaturi à i persone cun prudenza, ma di a notte cambia tuttu. E persone anu intesu interessu in i figlioli nantu à a storia di a so esistenza. Ma l'eccezziunale "amori" crescenu nantu à a razza umana duranti u guirreru è l'epidemii.

16. U Komodo Varanu

Hè assai simili à l'ore polar - sò cum'è livi è pronti à manghjanu tuttu: da l'uce à a ghjente. Quessi ghjornu assai famusi di lucetti di Komod anu digià fora di u cadaveri di e tumbini. Sò caccia excelinzeghjani chì ponu ghjustificà à a vittima, appughjate quessa in silenziu à u so gargudu è lasciate per purgà à cusì tranquillamente. Cum'è l'orsi, l'illiscenza infrequentemente tumbinu pirsuni, cum'è ùn anu scandalizatu.

17. U Fly Tsetse

A big bloodsucking fly hè u principale periculu di a malatia di u ventu africanu. Annualmente, l'insetti muttivanu quasi nu mità di milioni di persone.

18. Leopard

Tutte l'animali, ferite ferite, devendenu. Ma micca leopardi. I so feriti sò fatti più forti è più periculosi. Sè avete vistu "Discovery", sapete chì i leppardi adurenu per oculte a so preda. E ancu esse ferutu, sò capaci di arruvinà a carcassa di l'antiloppu scupartu in u so capelli nantu à l'arbre.

19 L'aricchia eghja

A serata "morta" di più à u pianeta, perchè "travaglia" in e zone rimi da a civiltà. A maiò parte di e vittimi ùn pò micca uttene un assistiu qualificatu è sguardi pianu lentamente.

20. Spiderata brasiliana viaghju

Eccu l'aranciu più periculosa, secondu u Guinness Book of Records. Perchè sta criatura ùn persiste per un pezzu in un locu, hè spessu trova in i fugliali, i vittures, i buttreghi.

21. Pulpus cinched

A dimensione di u mostru ùn sia più grande di a bola di golf. Ma di dimensioni friboli ùn deve micca cunfunditu. Dintra u "figghiu" hè un impurtante quantu di velu, chì hè abbastanza per fallu 26 adulti. Ùn ci hè micca l'antidimu per questu, u corpu si deve indipindenza sopra la toxina. Ma questu hè pussibule solu sottu à a cundizzioni di mette in constantità di prucessi di pacemaking.

22 Hipona

Ancu si hè Herbivore, in Africa sò cunsiderate assai periculosu. L'Ippolitu pò atacà senza avvistà, nantu à quelli chì ùn pensate micca à pruvucalli. L'animali sò assai forte chì ponu esse facilità per esse u carru.

23. U coccodile curretta

Eppo tuttu, qualcosa: di bufalini à i marrachi. U so cocòlile manghja a so presa à morte, finu à chì prima chokes, è si appicca à l'articuli.

24. Elefante africanu

L'elefanti sò l'animali più grande di a terra, chì ancu un rinoceros pò infoghju. Hè cunsideratu animali salvatichi per a paci. Ma alcuni di quelli sò aggressivi. I scientisti ùn eseguite micca u fattu chì ci sò elefanti chì si venenu.

25. U Mosquito

Da a più grande à a bassa più petite, chì, anche u so tiny size, pò fà assai danni. Annumente i moschise infettanu circa 700 milioni di i ghjurnati, di quale 2 o 3 miliuni di pirsuni morsi.