Vitturi greca

A cultura antica greca anchissi una marca enorme in a storia di l'umanità, è u patrimoniu di sta grande civiltà hè reverendu in l'arte è l'architettura contemporani. A moda - u temu grecu cù una periodicity enviable in u mondu podiums, cunquistà i cori di i formaggi, celebrità è observatori ordinariu.

Oghje, i motivi grechi traccianu no solamente in vestiti, ma ancu in u travagliu di perru di peli: formaggi inculami inspirati da l'immagini di bellezza antica adornanu ogni nina. Un cumpustamentu obligatoriu di questa scala è un capelli di u pilatu in u stilu grecu.

Una varietà di testa grigliata nantu à a testa

In a Grezia antica, a bellezza naturale di una donna hè sempri apprezzata, micca imbastada cù un decoru innecessariu è tinsel. L'unica decorazione chì era usata in ogni locu era u bandage di capelli grechi. Hè stata utilizata per rivendu i ricci, è ancu per purificazione decorativa. I rotuli eranu fatti di cordone, cordi, metalli, stemma è decorati cù fiori freschi.

Oghje, ci sò parechje variazioni nantu à u tema di una testa in u grecu. Quì vi trova ghjuvelletta cù intricate intersezzione di u latinu è di i catene, in quantu à l'usu lacuna è cumpostu di una banda elastica. Venditi assai beddi:

Certi ciumi sò ancu decorati cù cappelli in miniatura è brocche extrave.

Origanisanu aspetta l'antica strada greca. U pruduttu hè fattu sicondu a tecnulugia giudaica in a tècnica d 'origami è compone di cumpunimenti fiurali di tè.

Cumu purtate un bisellu grecu?

U venditori pò esse disprezzatu da aduprà nantu à i capeddi, o utilizatu com'è basa per sintesi di u pittore. Se in u primu casu tuttu hè simplicemente, in a seconda, u pittore piace assai eleganti è exquisite. In u rimulu sò ricchienti chjamati cù ricchi, perchè i capelli u voluminu supplementu è a tessitura interessanti. Per un casu speciali, pudete aduprà un venditore grecu fattu di perdi o catene cù perli.