Villa Dolores


In a capitale di u Uruguay, puderà visità un locu incantevule chì l'adulti è i zitelli amate. Hè un zucchju petite, ma assai interessante, Villa Dolores. In queste pudete passà tranquillamente, cun passatu è cognitivu u tempu cù a famiglia sana è acquistà cun rappresentanti di e diverse tipi d'animali.

Da a storia

A fine di u XIX seculu, Villa Dolores fu propiu di una coppia ricchezza. I Prughjetti, per diversificà e so vive, è si ponu esistiri trà l'altri vecchi ricchi, deciseru di creà a so propria vetrina exotica. I so primi abitanti si eranu raccardini è pavone. A cullezzione di u zoolettu di casa criscinu cun u tempu, leoni è zebras anu apparse in ella. Dopu à a morte di i patroni, l'animali, cum'è a villa propria, fù trasferitu à l'autorità citadine. I prutori decisenu micca di distrughjini una retagliu stuposa d'animali è creatu un zoo chì hè apertu à i visitori ancu oghje.

Ciò chì vede?

Villa Dolores hè assai più chjuca chì l'altre zoo in u paese. U so territoriu pigghia un quartu chjucu. Malgradu questu, ci sò quasi 45 spezia d'animali in i casi: giraffe, leoni, fiammi, zebras, elefanti, etc. U zoo hè divisu in trè parte: in i primi - pisci è serpenti, in u sicondu - poveri è cigni, in u terzu tiraru predanti è esotesi di a fauna.

Per a cunsulazione di i visitori nantu à u territoriu sò parechje ghjucadelle, a cafeteria, i banche è e funtani. Stu locu incridibile hè apertu tuttu u ghjornu, perchè puderebbene lentamente, impitevule u tempu cù i zitelli è diventene e vostre vacanze .

Cumu ghjunghje?

A proximità di u Zoo di Dolores hè a riva di l'autobus Alejo Rosell y Rius, à quale quasi ogni bus pò vi piglià. Se si puderà marchjarà in un carro privatu, duvete necessariu di trasfurmà a longa avenida Gral Rivera à a intersezzione cù a Strada Dolores Pereira.