Vetro Irish

U cafè hè un bevi amatu di parechji, è ancu da parechji cocktails nantu à questu. E spessu i cafè compreni totori d'accessori per fà u so pruduttu adore - cafè, turcu, prossimità francese è, di sicuru, boni utensili di cafè. Dopu tuttu, per apprezzà l'aroma è gustu di u cafè, bisognu di un contenaghjolu adattatu. Per esempiu, un vetro d'aiutu (vetru), in quali u servingu nantu à i cólicii caldi - grogs, punches , vini mulled, crocheted, etc.

Hà a so nomu stu vetru per u códiri famusu ognidunu u Café irlandese, inventatu da Joe Sheridan in u 1943. Ma questu cammelli acchianava aduprà u whisky irlandese à u caffè per calà i visitori chilò à u so stabilimentu.

Chì ghjè un vetru di cafè irlandese?

Quandu stu pane hè utilizzatu principarmenti per i prudutti cale, hè fattu di vetru termale resistente. U manicu di u vetru hè fatta da ellu, affinchendu ùn micca abbruciate accidintali in i muli calenti di u vetru.

U vetru per u cafè irlandese hà una forma grazia. Mantene un corpu cortu, in regula cù una fascia chjamata. U voluminu di l'ayrish di u vetru varia d'u 180-200 a 240-360 ml (sta cifra dipende nantu à a dimensione di u vetru, è dinò in u fabricatore chì facenu i pranzi in quantità in una capacità).

A ragiò principalu perchè a ghjente cumprà un vinu d'Ayrish ùn hè mancu chi spessu coccianu è drentu cafe Irlandese, ma a cunservazione eccezziunale di sti utensili. Grazzi à a so cunta stabile è ergonomicu, u vetru hè còmiseriu di mantene in manu, sipping a hot or warm (for an amateur) coffee, in generale, di ogni tipu. Ci pò serve puru cunfacci di cafè friddu, è espresso o americanu. E esse fattu di vetru trasparenti, u vetru hè favurèvule diferenti di una tazza di porcellana, induve ùn ci hè micca una oppurtunità di ammirazione di u bellu colore di cafe fresh brewed.