Vestiti di Natali - Veranu 2014

E vistiti di vestiti di primavera è veranu , invece, difirenanu da vestiti d' invernu è di vaghjimu. Prima, sò più ghjusti, lumi, aria, luminosi. Sò, cum'è una risata ethereale, a prima pignata, a chjesa longa aspittata.

Vestiti di cunte primavera-estiu - tendenzi di u 2014

I pruduttori di moda anu glurificatu in sta stagione è amatori di i classici, è quelli chì scelenete ponti originali è inore:

A durata di u vestitu di u vestitu di u ghjocu pò varià da l'estremu à u midi à u pianu. Ma a funzione di longsicce hè un daveru asimmetricu, diversi elementi di dicurazione, per esempiu, drapery, flounces, voluminosa fiori. Vale ancu vale a pena prestu attente à e faldere ghiacciati è di u corset, chì sò in a tendenza di a moda di e casate. Ci hè una altra tendenza: decocuulu prufunditu di u spinu, chì, in u sensu, si vulete, pò esse decoratu cù una renda o una riti.

Accessori per un vestitutu di castagneto per l'estate

In più di u vestitutu di vestitori per l'estiu di 2013, u cunfortu solenni di sta stagione hè chjaru ch'ella sceglie di ghjenti cum'è tullere, organza, sita, ghisa, satin. Ma a novità trà l'accessori hè stata una cape in forma di panna o capedda, un parapluie di coperto cù l'inscriptions "novu" o "l'amatissima", etc. Abbandate e prudutti di moda chì cumplementanu u vestitu stessu o u capelli di a sposa.

L'accessori si ponu cuntrastà cù l'ind'i prublema principale - questu quì brusgiarà una figura di culore, stile è unicu. Per esempiu, diluzendu i vistimenti nè-bianchi di a sposa cun un cinturallu nìvuru cù una filatura di argentu, cumpresu i stessi culura in l'elementi di u pittore, pudete creà una imagine stravagante inesguagarria.