Top 10 stative cuestionable di bellezza femina d'ogni u mondu

Dui anni fà, e vellini culi è arctic blond eranu cunziddi tendenzi populi, è oghje ùn sò micca signalati da u gustu dolore.

I tendenzi di a moda cambiani cusì spessu chì una definizione universale di bellezza ùn hè micca stata. Ma l'abitanti di certi paesi anu inventatu per elli sti canoni di stizza bughjura chì u cultu longu ùn pò micca maravigliate.

1. Francia

A Parigi hè a capitale mundiale di a moda, in quale i mudelli più attraenti è populari di tutte e mondu sanu duie volte à l'annu. In contru à u mudellu impalente, e fimmineddi ùn anu sempre com'è ver di i pagine di i magazini brillanti. E donne francesi dici chì sò i creati di u muvimentu di corpu di u corpu, chì chjamanu u naturale. Parechji di elle u cultu di l'autore-amori è ricusate di cosmichi, perfume, depilazione è dieti. Mentre chì u mondu sanu seguita u travagliu di l'artista di maquillaje in u spettaculu Chanel è di Dior, i Parigiani rirenza à a dependenza à compra un desodorante, allargendu a carcassi o fundazione.

2. Etiòpia

Unhappy love abandona las cicatrices en tu corazón y te enseña a evitar relacións dolorosas; todas las chicas, excepto las mujeres de Etiopía. Da l'età adulescente scarice u corpu, creendu patterns da tagli. Scars sò l'unica possibbiltà di creà una famiglia, ùn importa ciò si ferma o richia l'Etiope hè. U permessu di u matrimoniu hè issuu da u babbu di a sposa quandu pensa chì u numaru di cicati nantu à a so pelle hè abbastanza.

3. Mauritania

I mudelli di e coperazioni europei in Mauritania sò contruciati da l'obesità di e sti piricuti assai perikulati per a salute. U cercadoru o cumplicità petitezza hè quì hè un signu di a salute pochica è a poveria di a famiglia da a quale a zitella origine. Accuminciannu di l'età di cinque, a zitella hè furnita per a forza cù l'alimenti d'alta calorie. Ci hè parechji questi chì i zitelli i stati battezi da morte degutu per u rifiutu di manghjà. A prucedimentu per l'alimentazione hè chjamata gavage - u prucessu di l'omi di l'alimenti hè ancu chjamatu chè cusì saru pruduttori di foie gras fatty fat. Se una ragazze moderna di u Mauritania hè prova di disperse di l'excedente di pisu, u maritu spiccà è ripiglià i zitelli cun ellu.

4. Giappone

U paese di u solte risinge sorpresi normantamenti i europei cun tendenzi stranguli è canoni. Mentre chì l'abitanti di l'altri paesi cresinu chì u ghjovanu hè l'assenza di cenzias, flabbità è stretch marks, i sapè nurmanna u sicretu di mantene a ghjovena eterna. In u Giappone, u simbulu di i zitelli chì vena ci hè un denti forti curvo, a forma di quale pò esse deformatu in l'uffiziu di u dentistu. L'omi locali sò inturati cù i difetti da quelli sò longu è battutu bè battizzione. In Japanese, sta tendenza hè chjamata "yoba".

5. Kenya

L'africani piace à verificà e posibilitate di i so corpi: sò campioni in perforatore, tatuaggi, tunelli in l'uce. L'ultimi, da a strada, in unu di i paesi di u continente caldu era cunsideratu troppu chjuchile per spencerà a bellezza femina. Neri negra di Kenya riri à l'Europeani, anu aghjalizà à i foglie in i spearchi cù plugins speziale. Quelli di quelli chì èranu nati in a tribù Masai s'hè cunversatu in un cultu longu lòguci di ore, disegnatu da l'arraggiaturi inexperienced inexperienced di grande peri, tazzi d'elefanti, pietre semiprezii.

6. Iran

Ierani iraniani cum'è attacheti americani à cirurgia plastica: quì, a cirurgia per cambià l'apparizione hè sviluppata da e leaps. True, e pussibuli finanziarii di a maiò parte di u paisanu di u paese sò troppu modestu per permette di mette pittate perpende sottu à u scalpel. Perchè a cirurgia più populari hè rinoplastia, i iraniani anu troppu rapidamente. Un nasu currettu hè un simbulu di successu di a famiglia da a quali origine, ma hè pussibile di correggià a so forma in casa. Ma ùn hè micca difficiule d'accumpettà un gesso addevutu à u nasu per simulerà u prugettu di riabilitazione dopu a corrigenza di u punta di u nasu. Andate cun tali bandage in questi vittimi di a moda si gestionanu di parechji anni.

7. Cina

Dapoi u 10u seculu in Chine, ci hè una tradizione per vende bè per famiglie bè cù a stura ragiunazione chì sò alimentati bè in Mauritania. Una donna richia ùn hà micca bisognu di travaglià: e donne anu impegnatu in a limpieza è di cucina per ella. Hè a so cumpagnia hè per piace u so maritu cù a so bellezza, una di e manifestazioni chì hè cunsiderata cum'è "a perna, cum'è u petali di un lotus". Pudete ottene dinò in una manera: per vende continuamente a fronte di u pede è da u dete. A caminari nantu à questa stata hè impussibile, per quessa, in a fine di u XXu seculu, una decisione hè stata fatta à abbandunà a tradizione monstruosa. Ma in qualchi clani ricchi ancu oghje chì si alzà figlioli, furzendu à vende.

8. Tailanda

L'urganizazione di bellezza di a donna in Tailandia fode d'altru significatu per l'omi. L'onda turistiche, vultendu in questu paese parechji decades ago, hà creatu un necessariu d'esoticamentu exòticu per l'invitati di u paese, stancu di e mare di e mare è i platti piccanti di a cucina naziunale. E zitelli di facilidadi virtù è site appressu rapidu da i transgreneur - mutandine chì cambiani u sessu à a femina. Pudanu participà in vestiti costume, concerti di bellezza è mostra erotica. Pò esse ricunnisciuti da u so cumpurtamentu sfidau, u maquillaje brillanti è a vestimenta minimu. Hà assicuratu u puntu chì una tradizione hè sviluppata in pratiche di famiglie tailandese per accumulate fondi per un figliolu per a cirugia è e lezioni di make-up - per furnisce cun l'esistenza còmicu.

9. India

E donne chì vivianu in u nordu di u paese eranu 50 anni fà stanu benessiri bessiali. Li rumuri di i so attraversu ùn danu restu à l'omi chì steal young girls in questa regione quasi ogni ghjornu. Per salvà e figliole da u scantu di parting with the stepfather, i figlioli sò ghjunti incù inseriti stampati di ebano in u so nasu, spoiling the pleasant impression of appearance. L'innuvazione hè stata ractata è hè sempri applicata.

10. New Zealand

Quì, cum'è in Etiòpia, li piaci à causà u soffrenu di e donne prima di l'adultu. A vuluntà di una donna Maori per casu hè informatu da i tatuati nantu à a fàccia. I servizii d'artisti chì facenu i patti rituali sò valutati assai, è per quessa hè u più spaziu chì a fotografia ocuva è più più intricate l'ornamenti, più forte chì a famiglia di a sposa riceve u dirittu da u sposu.